loading...

دانلود موزیک درخواستی

 میخوام برم از این دیار شکوه کنم ز روزگار که رقیب من رسیده به یار چه کنم به کار کرد گار   آخ به دلم آخ به دلم چراغ ایوونم رفت جلوچشام جوونم رفت مرغ غزل خونم رفت یه کارد سلا

حسین بازدید : 95 جمعه 02 شهریور 1397

 میخوام برم از این دیار

شکوه کنم ز روزگار

که رقیب من رسیده به یار

چه کنم به کار کرد گار

 

آخ به دلم آخ به دلم

چراغ ایوونم رفت

جلوچشام جوونم رفت

مرغ غزل خونم رفت

یه کارد سلاخ به دلم

آخ به دلم آخ به دلم

شب همه شب تا به سحر

هی میخورم خونه جگر

یکی آورد برام خبر                          

که عروسی کردبا یک نفر

آخ به دلم آخ به دلم

چراغ ایوونم رفت

جلو چشام جوونم رفت

مرغ غزل خونم رفت

یه کارد سلاخ به دلم

آخ به دلم آخ به دلم

رفته بودیم خونه خدا

بسته بودیم عهد و وفا

به عهد خود زد پشت و پا

با دیگری شد آشنا

آخ به دلم آخ به دلم

چراغ ایوونم رفت

جلو چشام جوونم رفت

 مرغ غزل خونم رفت

 یه کار سلاخ به دلم 

آخ به دلم آخ به دلم

http://avamusicpersian.blogfa.com/post/14







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو