loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ چه باید کرد من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد می خوام از خودم رها شم ، چه باید کرد من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد  زندگی رو بشناسم ، چه باید کرد من می خوام مثل تو دنیا رو ببین

حسین بازدید : 67 جمعه 09 شهریور 1397

متن آهنگ چه باید کرد

من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد
می خوام از خودم رها شم ، چه باید کرد
من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد

 

زندگی رو بشناسم ، چه باید کرد من می خوام مثل تو دنیا رو ببینم
از یه قطره دل دریا رو ببینم من هنوز یه بچه ام ساده ی ساده
همه ی دنیا سوار و من پیاده همه رفتن و به منزلی رسیدن
تنها من موندم و من موندم و جاده

 

چه باید کرد ، چه باید کرد چه باید دید ، چه باید گفت
تو که روز و روزگار و می شناسی تب تند انتظار و می شناسی
غم جاده های پر غبار و خالی جاده های بی سوار و می شناسی
تو به من بگو که آسمون چه رنگه تو به من بگو چرا دنیا قشنگه
تو که بیداری بگو ما همه خوابیم در به در تشنه به دنبال سرابیم
چه باید کرد ، چه باید کرد چه باید دید ، چه باید گفت

http://iranmelody.org/







برچسب ها ابی چه باید کرد دانلود آهنگ من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد دانلود آهنگ من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد متن آهنگ من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد دانلود آهنگ من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد کد آهنگ پیشواز ایرانسل من می خوام مثل تو باشم ، چه باید کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو