loading...

دانلود موزیک درخواستی

موی سپید و توی آینه دیدم آهی بلند از ته دل کشیدم تازیر لب شکوه رو کردم آغاز عقل هی ام زد که خودت رو نباز عشق باید پادر میونی کنه تا آدم احساس جوونی کنه رفته بودم تا مثل یک کبوتر باز کنم تو آسمون بال و

حسین بازدید : 115 جمعه 09 شهریور 1397

موی سپید و توی آینه دیدم
آهی بلند از ته دل کشیدم
تازیر لب شکوه رو کردم آغاز
عقل هی ام زد که خودت رو نباز
عشق باید پادر میونی کنه
تا آدم احساس جوونی کنه
رفته بودم تا مثل یک کبوتر
باز کنم تو آسمون بال وپر
دیدم که شوقی ندارم به پرواز
عقل هی ام زد که خودت رو نباز
عشق باید پادر میونی کنه


تا آدم احساس جوونی کنه
رفتم که با شادی و سازش کنم
گلهای گلدون و نوازش کنم
از دل بی حوصله غمگین شدم
تشنه دلداری و تسکین شدم
تازیر لب شکوه رو کردم آغاز
عقل هی ام زد که خودت رو نباز
عشق باید پادر میونی کنه
تا آدم احساس جوونی کنه

https://tabtaraneh.net







برچسب ها دانلود آهنگ عشق باید پادرمیونی کنه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول عشق باید پادرمیونی کنه دانلود آهنگ عشق باید پادرمیونی کنه متن آهنگ عشق باید پادرمیونی کنه کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق باید پادرمیونی کنه کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق باید پادرمیونی کنه دانلود آهنگ عشق باید پادرمیونی کنه کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو