loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ شرمنده مشکم خالیه عبدالمالکی,    دانلود اهنگ نشد علی عبدالمالکی با لینک مستقیم,    دانلود اهنگ نشد از علی عبدالمالکی,    دا

حسین بازدید : 157 یکشنبه 11 شهریور 1397

,    دانلود اهنگ شرمنده مشکم خالیه عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ نشد علی عبدالمالکی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ نشد از علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی داداش حسین شرمندتم
,    دانلود کلیپ خیلی دعا کردم نشد
,    نوحه داداش حسین شرمندتم اپارات
,    کد اهنگ پیشواز داداش حسین شرمندتم همراه اول
,    متن خیلی دعا کردم نشد
,    خیلی دعا کردم نشد محمود کریمی

نشد از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام نشد

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ نشد علی عبدالمالکی

 

خیلی دعا کردم نشد مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین شرمندتم
رفتم که برگردم نشد
چشمام نمی بینه داداش بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد شرمنده مشکم خالیه
از ناقه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود مشک آبروداری نکرد
دندون گرفتم عشق تو سینه سپرکردم نشد
خواستم علمداری کنم رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد
خیلی دعا کردم نشد مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین شرمندتم رفتم که برگردم نشد
چشمام نمی بینه داداش بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد شرمنده مشکم خالیه
شرمنده مشکم خالیه
از ناقه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود مشک آبروداری نکرد
دندون گرفتم عشق تو سینه سپرکردم نشد
خواستم علمداری کنم رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://nicmusic.net/1391/11/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C/







برچسب ها دانلود اهنگ شرمنده مشکم خالیه عبدالمالکی دانلود اهنگ نشد علی عبدالمالکی با لینک مستقیم دانلود اهنگ نشد از علی عبدالمالکی دانلود آهنگ علی عبدالمالکی داداش حسین شرمندتم دانلود کلیپ خیلی دعا کردم نشد نوحه داداش حسین شرمندتم اپارات کد اهنگ پیشواز داداش حسین شرمندتم همراه اول متن خیلی دعا کردم نشد خیلی دعا کردم نشد محمود کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو