loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ شرمنده از حمید عسکری,    دانلود آهنگ حمید عسکری ستاره با گیتار,    دانلود آهنگ ستاره حمید عسکری با کیفیت 320,    دانلود اهن

حسین بازدید : 129 یکشنبه 11 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ شرمنده از حمید عسکری
,    دانلود آهنگ حمید عسکری ستاره با گیتار
,    دانلود آهنگ ستاره حمید عسکری با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ سیاره حمید عسگری
,    متن آهنگ ستاره حمید عسکری
,    ستاره حمید عسکری 320
,    آکورد آهنگ ستاره حمید عسکری
,    اهنگ سیاره حمید عسکری
,    اهنگ های خاطره انگیز حمید عسکری

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87/

 

یه روز تو زندگیم بودی
همین جا رو به روم بودی اما آرزوم نبودی
فکر می کردم از آسمون
باید بیاد یه روزی اون تا آرزوم بشه تموم
یه اشتباهی کردمو دل تو رو شکستمو
نمی بخشم خودمو
حالا پشیمون شدمو
می خوام تو باشی پیشمو
حق داری که نبخشیم
شرمندتم که ستاره داشتمو
دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من
ستاره ای ندارم
ستاره بود تو مشتمو
تکیه می داد به پشتمو
احساسشو می کشتمو
احساستو می کشتم
شرمندتم که ستاره داشتمو
دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من
ستاره ای ندارم
ستاره بود تو مشتمو
تکیه می داد به پشتمو
احساسشو می کشتمو
احساستو می کشتم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شرمنده از حمید عسکری دانلود آهنگ حمید عسکری ستاره با گیتار دانلود آهنگ ستاره حمید عسکری با کیفیت 320 دانلود اهنگ سیاره حمید عسگری متن آهنگ ستاره حمید عسکری ستاره حمید عسکری 320 آکورد آهنگ ستاره حمید عسکری اهنگ سیاره حمید عسکری اهنگ های خاطره انگیز حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو