loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دارم هوای صحبت یاران رفته را یاری کن ای اجلیاری کن ای اجل که به یاران رسانیم از زندگانیم گله دارد جوانیم هایده از زندگانیم گله دارد جوانیمشرمندۀ جوانی از این زندگانیم خدا دارم به دل هوای صحبت

حسین بازدید : 107 یکشنبه 11 شهریور 1397

 

دارم هوای صحبت یاران رفته را
یاری کن ای اجلیاری کن ای اجل که به یاران رسانیم
از زندگانیم گله دارد جوانیم هایده
از زندگانیم گله دارد جوانیمشرمندۀ جوانی از این زندگانیم خدا
دارم به دل هوای صحبت یاران رفته را
یاری کن ای اجلیاری کن ای اجل که به یاران رسانیم دوست
گوش زمین به نالۀ من نیست آشنا

http://nakaman.net/

من طایر شکسته پرمن طایر شکسته پر آسمانیم
گوش زمین به نالۀ من نیست آشنامن طایر شکسته پر آسمانیم
گیرم که آب و دانه دریغم نداشتند
چون میکنند با غمچون میکنند با غم بی همزبانیم
گفتی که آتشم بنشانی هایده
گفتی که آتشم بنشانی ولی چه سودبرخاستی که بر سر آب و آتش نشانیم
شمعم گریست زار ببالین که شهریار هایده
من نیز چون تومن نیز چون تو همدم سوز نهانیم
شمعم گریست زار به بالین که شهریارمن نیز چون تو همدم سوز نهانیم







برچسب ها از زندگانیم گله دارد جوانیم شرمند جوانی از این زندگانیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو