loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ پیرهن مشکی ایمان غلامی,    باز امشب نشستم با چشمای خیس,    ایمان غلامی عاشقش نبودم,    آهنگ پیرهن مشکی از ایمان غلامی, 

حسین بازدید : 166 دوشنبه 12 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ پیرهن مشکی ایمان غلامی
,    باز امشب نشستم با چشمای خیس
,    ایمان غلامی عاشقش نبودم
,    آهنگ پیرهن مشکی از ایمان غلامی
,   

از ایمان غلامی

باز امشب نشستم با چشم های خیس تو نیستی یه دنیا ازم کم شده
ببین حال من حال دیوونه هاست نمیدونم امشب چه مرگم شده
تو رفتی پشت سرت زندگیم به جز گریه چیزی نشونم نداد
ببین پیرهن مشکیم و پوشیدم تا به رنگ این روزگارم بیاد
تو این بی کسی منو جا نذار یه بار عشقمو باز به یادت بیار
من از فکر تو نمیخوام برم نمیخوام که از عشق تو بگذرم
تو این بی کسی منو جا نذار یه بار عشقمو باز به یادت بیار
من از فکر تو نمیخوام برم یه بار رفتنت تو نشد باورم

==» تکست اهنگ پیرهن مشکی از سایت بهترانه «==

دلت خونه عشق من بود و بس دوباره به اون خونه راحم بده
من از خیر دنیا گذشتم بیا بازم عاشقم شو پناهم بده
هنوزم مثل اون روزا عاشقم اره من همون ادم سابقم
یه عمر عاشقی واسه من کم نبود جدا موندن از تو که حقم نبود
تو این بی کسی منو جا نذار یه بار عشقمو باز به یادت بیار
من از فکر تو نمیخوام برم نمیخوام که از عشق تو بگذرم
تو این بی کسی منو جا نذار یه بار عشقمو باز به یادت بیار
من از فکر تو نمیخوام برم یه بار رفتنت تو نشد باورم

ترانه سرا : مجید احمدی

ایمان غلامی پیرهن مشکی

 

http://behtaraneh.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ پیرهن مشکی ایمان غلامی باز امشب نشستم با چشمای خیس ایمان غلامی عاشقش نبودم آهنگ پیرهن مشکی از ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو