loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی ,متن ترانه تو رفته ای رضا یزدانی ,ljk Hik\' [ndn,متن آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی ,دانلود ترانه تو رفته ای رضا یزدانی ,دانلود آهنگ ب

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی www.xni3e.ir
Lyrics Music Reza Yazdani To Raftei
متن آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی
ترانه و شعر آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی
چگونه با تو باشم که در تو فنا شم تو رفته ای و بهتر که من هم نباشم
چگونه جان خود را به دستم بگیرم بگو چگونه باید برایت بمیرم
به عمر با تو بودن به خود برنگشتم هر آنچه که تو از آن گذشتی گذشتم گذشتی گذشتم
تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم
به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست هر آنچه که تو هستی در اینو آن ندیدم
تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم
به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست هر آنچه که تو هستی در اینو آن ندیدم ندیدم


تکست آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی
شکسته بودی و من به یک آن شکستم چنان که با دو چشمم به باران نشستم
به بالو پر رساندی خودت پر نداری رسانده ای به سامان مرا سر نداری سر نداری
تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم
به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست هر آنچه که تو هستی در اینو آن ندیدم
تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم
به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست هر آنچه که تو هستی در اینو آن ندیدم ندیدم
**
http://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی متن ترانه تو رفته ای رضا یزدانی ljk Hik' [ndn متن آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی دانلود ترانه تو رفته ای رضا یزدانی دانلود آهنگ با لینک مستقیم تو رفته ای رضا یزدانی آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی تکست آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود موزیک ویدیو تو رفته ای رضا یزدانی دانلود آهنگ جدید تو رفته ای رضا یزدانی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی کیفیت 320 دانلود آهنگ تو رفته ای رضا یزدانی دانلود آهنگ جدید تو رفته ای رضا یزدانی کد موزیک تو رفته ای رضا یزدانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رفته ای رضا یزدانی کد پیشواز همراه اول تو رفته ای رضا یزدانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو