loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول  هر روز ازصبح تا غروب,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر روز ازصبح تا غروب,دانلود آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب,متن آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب,دانلود آهنگ  هر

حسین بازدید : 223 چهارشنبه 14 شهریور 1397

کد آوای انتظار همراه اول  هر روز ازصبح تا غروب,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر روز ازصبح تا غروب,دانلود آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب,متن آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب,دانلود آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هر روز ازصبح تا غروب,دانلود آهنگ  هر روز ازصبح تا غروب کیفیت 320,

پنجره ها ، فرصت دیدار منو تو بودن
پل عبوری واسه احساس من و تو بودن
پنجره ها بسته شدن
دلهای ما خسته شدن
پنجره ها بسته شدن
دلهای ما خسته شدن
هر روز از صبح تا غروب
کنج خونه می شینم
خیره میشم به پنجره ، شاید تو رو ببینم
پنجره ها وا نمیشن
حتی واسه یه لحظه
طفلی دل عاشق من
تو تنهاییش می لرزه
پنجره انصاف تو کو؟
دیگه دارم می میرم
خسته شدم از بی کسی
تو چنگ غم اسیرم
پنجره وا شو تا بازم
عزیزمو ببینم
آخه تا کی تو تنهایی
منتظرش بشینم
پنجره من و ببخش اگه صدام بلند بود
اگه فریاد زدم و حرفام یه ذره تند بود
پنجره دست خودم نبود ، خدا میدونه
آخه من چکار کنم دارم میشم دیوونه
پنجره بسه دیگه ، وا شو بزار ببینم
آخه تا کی باید این جوری اینجا بشینم
پنجره بسه دیگه ، سوزوندی رویاهامو
پنجره گریه داره ، کور میکنه چشامو
پنجره انصاف تو کو؟
دیگه دارم می میرم
خسته شدم از بی کسی
تو چنگ غم اسیرم
پنجره وا شو تا بازم
عزیزمو ببینم
آخه تا کی تو تنهایی
منتظرش بشینم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول هر روز ازصبح تا غروب کد آهنگ پیشواز همراه اول هر روز ازصبح تا غروب دانلود آهنگ هر روز ازصبح تا غروب متن آهنگ هر روز ازصبح تا غروب دانلود آهنگ هر روز ازصبح تا غروب رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر روز ازصبح تا غروب دانلود آهنگ هر روز ازصبح تا غروب کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو