دانلود آهنگ مهدی احمدوند یادگار

Download Music Mehdi Ahmadvand Yadegar

آهنگ مهدی احمدوند بنام یادگار

یه روزی عاشقتم شدم بچه بودیم یادش بخیر

هیشکی نفهمید حالمو حتی خودت یادش بخیر

دانلود آهنگ مهدی احمدوند یادگار

 

متن آهنگ یادگار از مهدی احمدوند

یه روزی عاشقتم شدم بچه بودیم یادش بخیر

هیشکی نفهمید حالمو حتی خودت یادش بخیر

یادمه خونه ی شما یه شهر خیلی دوری بود

سالی یه بار می دیدمت رفتنمونم زوری بود

یادش بخیر روم نمیشد تویه چشات نگاه کنم

همیشه آرزوم بوده اسم تو رو صدا کنم

خجالتی بودم ولی تمومه فکره من تو بود

تا اون غریبه اومدو عشق منو ازم ربود

ای یادگار کودکیم ای آسمونه سادگیم

ای خاطراته اولینو آخرین دلدادگیم

ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام
ey eshgh avali baram doaa kon az fekret daram

از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام
az on omido arezo monde ye ghalb pir baram

ترانه آهنگ یادگار از مهدی احمدوند

خجالتی بودم ولی تمومه فکره من تو بود

تا اون غریبه اومدو عشق منو ازم ربود

ای یادگار کودکیم ای آسمونه سادگیم

ای خاطراته اولینو آخرین دلدادگیم

ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام
ey eshgh avali baram doaa kon az fekret daram

از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام
az on omido arezo monde ye ghalb pir baram