loading...

دانلود موزیک درخواستی

پاره,منم,شهره,ورژن,اهنگ,عکسشو,آهنگ,ویدیو,کردم,عکساشو,موزیک,صدا,قدیمی,ویکی,ریمیکس,mp3,جدید,دانلود,از,حالا,

حسین بازدید : 145 جمعه 30 شهریور 1397

پاره,منم,شهره,ورژن,اهنگ,عکسشو,آهنگ,ویدیو,کردم,عکساشو,موزیک,صدا,قدیمی,ویکی,ریمیکس,mp3,جدید,دانلود,از,حالا,

یار من بی وفا شد و رفت سوی یک یار دیگه
دل منو تنها گذاشت از پی دلدار دیگه
گفتمش دل آخرش جدا میشه ز کینه
گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه
یار قسم خورده یه روز دیدم شده غریبه
خواب کسی رو دیگه و خواب منو ندیده
گفتم که یار نازنین شیشه ی دلم چی میشه
گفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشه
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم


منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
دفعه آخر که رفته قلب منو شکسته روی دل عاشق من همه ی درا رو بسته
دفعه آخر که رفته هیچی برام نذاشته رو صدتا قول و پیمون رفته و پا گذاشته
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
یار قسم خورده یه روز دیدم شده غریبه
خواب کسی رو دیگه و خواب منو ندیده
گفتم که یار نازنین شیشه ی دلم چی میشه
گفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشه
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
دفعه آخر که رفته قلب منو شکسته روی دل عاشق من همه ی درا رو بسته
دفعه آخر که رفته هیچی برام نذاشته رو صدتا قول و پیمون رفته و پا گذاشته
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم

https://www.tarafdari.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو