loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ حالا غروب که میشه,    دانلود آهنگ دریا بیژن خاوری با کیفیت بالا,    دانلود آهنگ های بیژن خاوری,    دانل

حسین بازدید : 43 جمعه 30 شهریور 1397


,   
,    دانلود آهنگ حالا غروب که میشه
,    دانلود آهنگ دریا بیژن خاوری با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ های بیژن خاوری
,    دانلود فول آلبوم بیژن خاوری
,    دانلود اهنگ یادتودردل من
,    شعر یاد تو در دل من
,    دانلود آهنگ سال گل بیژن خاوری
,    بیوگرافی بیژن خاوری
,    دانلود آهنگ بلم بیژن خاوری

,   

http://badaztomusic.com

متن آهنگ بیژن خاوری به اسم یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه

♪♪♪♪♪♪♪ وقتی که پا میزاره دریا به روی شن ها ♪♪♪♪♪♪♪

Vagti ke pa mizaram darya be roye shen ha

مرغابی ها میشورن پرهاشونو تو دریا

وقتی برای ساحل دریا صدف میاره

شب ها به روی بندر بارون ماه میباره

یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه

Yade To Dar Del Man Tofan Bepa Mikone

تا ساحل زندگی با من شنا میکنه

Ta sahel zendgi ba man shena mikone

وقتی موج های سنگین از پله های دریا

میرن که سر بزارن به روی تخته سنگ ها

وقتی که دست دریا رو شونه غروبه

خورشید خانوم هراسون تو خونه غروبه

یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه

Yade To Dar Del Man Tofan Bepa Mikone

تا ساحل زندگی با من شنا میکنه

Ta sahel zendgi ba man shena mikone

♪♪♪♪♪♪♪

دانلود آهنگ قدیمی یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه از بیژن خاوری

♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪ حالا غروب که میشه بی خود دلم میگیره ♪♪♪♪♪♪♪

مثل ماهی تو ساحل جون میده و میمیره

بعد تو مرغابی ها همزاد آب نمیشن

موجای خسته بی تو زنجیر خواب نمیشن

یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه

Yade To Dar Del Man Tofan Bepa Mikone

تا ساحل زندگی با من شنا میکنه

Ta sahel zendgi ba man shena mikone

 

http://badaztomusic.com








برچسب ها دانلود آهنگ حالا غروب که میشه دانلود آهنگ دریا بیژن خاوری با کیفیت بالا دانلود آهنگ های بیژن خاوری دانلود فول آلبوم بیژن خاوری دانلود اهنگ یادتودردل من شعر یاد تو در دل من دانلود آهنگ سال گل بیژن خاوری بیوگرافی بیژن خاوری دانلود آهنگ بلم بیژن خاوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو