loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,متن آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,Download New Music,دانلود آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان ا

حسین بازدید : 141 شنبه 31 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,متن آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,Download New Music,دانلود آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم ریمیکس Remix,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم کیفیت 320,دانلود آهنگ  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,کد آوای انتظار همراه اول  مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم,دانلود موزیک جدید,

 

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم

ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: آرمان امامی, تنظیم: فرشاد یزدی

Download New Music Mehrzad Amirkhani & Arman EmamiAzize Delam

مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی عزیز دلم

متن آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی

مریض دلم عزیز دلم تو درد عاشقیمو درمون کن
صدام بزنو بمون و منو از هرچی غیر تو پشیمون کن
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده
که قلب منو از جای خودش کنده …
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده
که قلب منو از جای خودش کنده …

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی عزیز دلم با لینک مستقیم

بهونه تویی من عشقمون از خدا خواستم
قسم میخورم به خاطر تو پای تمومه سختیا وایستم
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده
که قلب منو از جای خودش کنده …
خانوم چشم و دلم روشن تو چفت چشات با من
جز من دل هرکس که اومد بشکن رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده
که قلب منو از جای خودش کنده …

 

http://rozmusic.com/%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b9%d8%b2%db%8c%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%85.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم متن آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم Download New Music دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم ریمیکس Remix دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم کیفیت 320 دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم کد آوای انتظار همراه اول مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی به نام عزیز دلم دانلود موزیک جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو