loading...

دانلود موزیک درخواستی

Download New Music,متن آهنگ  مهدی مقدم چشمای تو,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهدی مقدم چشمای تو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهدی مقدم چشمای تو,دانلود آهنگ  مهدی مقدم چشما

حسین بازدید : 101 شنبه 31 شهریور 1397

Download New Music,متن آهنگ  مهدی مقدم چشمای تو,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهدی مقدم چشمای تو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهدی مقدم چشمای تو,دانلود آهنگ  مهدی مقدم چشمای تو,دانلود آهنگ  مهدی مقدم چشمای تو کیفیت 320,دانلود آهنگ  مهدی مقدم چشمای تو ریمیکس Remix,دانلود موزیک جدید,کد آوای انتظار همراه اول  مهدی مقدم چشمای تو,

متن آهنگ چشمای تو مهدی مقدم
Lyrics Music Mehdi Moghaddam Cheshmaye To

متن آهنگ چشمای تو مهدی مقدم

 

ترانه و شعر آهنگ چشمای تو مهدی مقدم
تو همونی که عشقت رویایه من شد
تب به تو رسیدن دنیایه من شد
تو که هستی کنارم دیگه چیزی نمیخوام
تویی اوج همه دیوونگی هام
دیگه دل تو دلم نیست برای با تو بودن
تو رو دوست دارم تویی عشقه من ای عشق من
عشق من تویی عشقه من
عشق من عشق من
تکست آهنگ چشمای تو مهدی مقدم
تو نشستی رو قلبم پاکو پر احساس
تو یه حس غریبی رویاییو خاص
من این احساس خوبو به تو مدیونم عشقم
دلامون تا ابد میمونه با هم
میخوام این راز عشقو همه دنیا بدونن
دل تو با منه با من عشقه من ای عشقه من
عشق من تویی عشقه من
عشق من عشق من
تو همونی که عشقت رویایه من شد تب به تو رسیدن دنیایه من شد
تو که هستی کنارم دیگه چیزی نمیخوام تویی اوج همه دیوونگی هام
دیگه دل تو دلم نیست برای با تو بودن تو رو دوست دارم تویی عشقه من ای عشق من
عشق من تویی عشقه من عشق من عشق من

**

 

http://www.persiantext.ir/6033/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%D8%B4%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85.html







برچسب ها Download New Music متن آهنگ مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی مقدم چشمای تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو کیفیت 320 دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو ریمیکس Remix دانلود موزیک جدید کد آوای انتظار همراه اول مهدی مقدم چشمای تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو