loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ قربون برم الهی,    دانلود اهنگ قربونت برم الهی ,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو قربونت برم الهی,    دانلود

حسین بازدید : 161 دوشنبه 02 مهر 1397




,   
,    دانلود اهنگ قربون برم الهی
,    دانلود اهنگ قربونت برم الهی
,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو قربونت برم الهی
,    دانلود آهنگ قربونت برم الهی الهی آخ عجب صورت ماهی
,    دانلود آهنگ قربونت برم الهی الهی
,    قربونت برم الهی الهی الهی
,    متن اهنگ قربونت برم الهی مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ قربونت برم الهی تو لباس عروس چ ماهی
,    اهنگ الهی الهی الهی

♫♫ اونی که واست میمیره یک روز واسه من میمرد
اون که دستاتو میگیره یک روز واسه من میمرد
اون که هی بهت میگه دوستت داره واسم میمرد
اونی که سر روی شونت میذاره واسم میمرد
قربونت برم الهی تو لباس عروس چه ماهی
قسمت من که نبودی برو خوشبخت شی الهی
قربونت برم الهی گریه که شئون نداره
حیف اون چشای نازت تو لباس عروس بباره
قربونت برم الهی
گریه که شئون نداره
اونی که واست میمیره
اون که دستاتو میگیره
یک روز واسه من میمرد
اون که هی بهت میگه دوستت داره
سر روی شونت میذاره واسم میمرد
قربونت برم الهی تو لباس عروس چه ماهی
قسمت من که نبودی برو خوشبخت شی الهی
قربونت برم الهی گریه که شئون نداره
حیف اون چشای نازت تو لباس عروس بباره
♫♫

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:13 - 1.84 MB

 







برچسب ها دانلود اهنگ قربون برم الهی دانلود اهنگ قربونت برم الهی دانلود اهنگ مسعود صادقلو قربونت برم الهی دانلود آهنگ قربونت برم الهی الهی آخ عجب صورت ماهی دانلود آهنگ قربونت برم الهی الهی قربونت برم الهی الهی الهی متن اهنگ قربونت برم الهی مهدی جهانی دانلود اهنگ قربونت برم الهی تو لباس عروس چ ماهی اهنگ الهی الهی الهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو