دانلود آهنگ مهدی مقدم و پوریا احمدی میام سراغت

Download  Music Mehdi Moghaddam And Pooria ahmadi Miam Soraghet

 آهنگ مهدی مقدم و پوریا احمدی بنام میام سراغت

دوباره دل هوای گریه داره ، نگو که گریه رسمِ روزگاره

بازم دلم گرفته یا که کنارم ، هنوز نبودِ تو باور ندارم

دانلود آهنگ مهدی مقدم و پوریا احمدی میام سراغت

 

متن آهنگ میام سراغت از مهدی مقدم و پوریا احمدی

دوباره دل هوای گریه داره ، نگو که گریه رسمِ روزگاره

بازم دلم گرفته یا که کنارم ، هنوز نبودِ تو باور ندارم

بگو که بر می گردی تا نَمیرم ، نگو یه روز میای که خیلی پیرم

می خوام بگیرم تورو در آغوش ، نگو که عشقِ پاکم شد فراموش

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet

دوباره دل هوای گریه داره ، نگو که گریه رسمِ روزگاره

چشای من می باره تو شبهای تارم ، هنوز نبودِ تو باور ندارم

بگو که برمی گردی تا نَمیرم ، تا جون دارم به عشقِ تو اسیرم

می خوام ببینم تورو دوباره ، نباشی سرده و بارون میباره

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet

ترانه آهنگ میام سراغت از مهدی مقدم و پوریا احمدی

دوباره دل هوای گریه داره ، نگو که گریه رسمِ روزگاره

چشای من می باره تو شبهای تارم ، هنوز نبودِ تو باور ندارم

بگو که برمی گردی تا نَمیرم ، تا جون دارم به عشقِ تو اسیرم

می خوام ببینم تورو دوباره ، نباشی سرده و بارون میباره

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet

برای با تو بودن خیلی دیره اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره اما بازم تو بدون می خوام یه روز بیام سراغت

baraye ba to bodan khili dire ama bazam to bedon mikham ye roz biyam soraghet