loading...

دانلود موزیک درخواستی

دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی دیوونم اگه فک کنم تو واسم هنوز همونی مسکنه شبای بعد تو سیگاره توی دستمه برو و کم شو از زندگی من هر چی کشیدم بسمه اونی ترکش کردی این روزا هیچکی نمیفهمه حالشو هر

حسین بازدید : 231 پنجشنبه 05 مهر 1397

دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی

دیوونم اگه فک کنم تو واسم هنوز همونی

مسکنه شبای بعد تو سیگاره توی دستمه

برو و کم شو از زندگی من هر چی کشیدم بسمه

اونی ترکش کردی این روزا هیچکی نمیفهمه حالشو

هر کی بخواد با تو پرواز کنه میشکنم بالشو

سخته عاشق باشی بگیرن عزیزتو

Text Music & Download music,دانلود  دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,تکست آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,Iranian Music,Download New Music,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود اهنگ گلچین شده,متن آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,کد آوای انتظار همراه اول دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ 97 ,دانلود موزیک دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,mp3 دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,متن موزیک دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود ترانه دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب کیفیت 320,دانلود آهنگ زیبا,متن ترانه دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب, دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب اهنگ جدید,دانلود متن اهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب,

http://nakaman.net

دم از معرفت میزدی رفتی یزیدتو

دانلود آهنگ فلانی از مهراب خسته صدا

نمه نمه داره بارون میباره

شبنم روی پلک های خستم

دوباره میشینه چرا رفتی

وقتی دلم میدونه چقد دوست داره

نه چتری دارم نه سایه بونی

روزای اول میگفتی خیلی مهربونی

اینقده واسه من مهربونی کردی

که بد رفتند من موندم دستای خونی

من بگذرم از تو دلت راضی میشه

چرا رفتی وقتی میدونی تهش چی میشه

یه شاخ گل هنوز خشک کنج اتاق

میبینمش همه چی یاد آوری میشه

این دنیا همه چیش دوروغه

دیگه معنی نمیده عاشقو معشوقه

خرایش کن دنیا میدونی خرابم

باعش شبای که نمیتونم بخوابم

دانلود آهنگ فلانی از مهراب خسته صدا

دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی

دیوونم اگه فک کنم تو واسم هنوز همونی

مسکنه شبای بعد تو سیگاره توی دستمه

برو و کم شو از زندگی من هر چی کشیدم بسمه

اونی ترکش کردی این روزا هیچکی نمیفهمه حالشو

هر کی بخواد با تو پرواز کنه میشکنم بالشو

سخته عاشق باشی بگیرن عزیزتو

دم از معرفت میزدی رفتی یزیدتو

دانلود آهنگ فلانی از مهراب خسته صدا

چند سال دویدم آخر به اون گفتی بله

کجا کجا با این عجله

من به فکر تو بودم همه شب روزم گذشت

من موندم و عمری که برنگشت

میرم اگه صلاح تو اینه

میرم اونی که دوست داری کنارت بشینه

من که از تو چیزی نمیخواستم

کسی که عاشق نباشه نمیمونه واست

بازی بازی در آوردی با من

یادگاری از تو عطر رو دستاما

تو این شبا رگ قلبم میگیره

خاطراتش میاد گریه ش میگیره

یادتت میفته نفرین میکنه

بغض میگیره بارون میشه خونه

مگه تو همونی نبودی گفتی

جز تو کسی تو زندگیم نمیمونه

دانلود آهنگ فلانی از مهراب خسته صدا

میمرم از دیاری که هیچکی برام یار نشد

دلو عاشق کرد و رفت همدم و غمخوار نشد

حرف بانویی که بانی شکستـــــــم بودی

فکر میکردم توی شهر عصای دستم بودی

مونده روی قلبه من یه رد پای ناشناس

نفرین نمیکنم خو ای ضاعت خائناست

تو گذشتی از من این روزا بی تو نمیگذره

برو هر جای که فکر میکنی واست بهتره

دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی

مسکنه شبای بعد تو سیگاره توی دستمه

هـــر چـــــــی کشیــــــــــــدم بسمه ….

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://nakaman.net/







برچسب ها Text Music & Download music دانلود دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب تکست آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب Iranian Music Download New Music دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب دانلود اهنگ گلچین شده متن آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب کد آوای انتظار همراه اول دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 دانلود موزیک دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب mp3 دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب متن موزیک دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب دانلود ترانه دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب دانلود آهنگ دیوونم اگه فک کنم تو خواستیو نمونی مهراب کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو