loading...

دانلود موزیک درخواستی

♫♫ غمت در نهانخانه دل نشیندبه نازی که لیلی به محفل نشیندمرنجان دلم را که این مرغ وحشیز بامی که برخاست، مشکل نشیندخلد گر به پا خاری، آسان برآرمچه سازم به خاری که در دل نشیندبه دنبال محمل چنان زار گریمک

حسین بازدید : 65 شنبه 07 مهر 1397

♫♫ غمت در نهانخانه دل نشیند
به نازی که لیلی به محفل نشیند

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست، مشکل نشیند

خلد گر به پا خاری، آسان برآرم
چه سازم به خاری که در دل نشیند

به دنبال محمل چنان زار گریم
که از گریه‌ام ناقه در گل نشیند

پی ناقه‌اش رفتم آهسته، ترسم
غباری به دامان محمل نشیند
به دنبال محمل، سبکتر قدم زن


,   
,    متن آهنگ غمت بر نهانخانه دل نشیند
,    متن اهنگ مرنجان دلم را
,    غمت در نهانخانه دل نشیند
,    متن مرنجان دلم را
,     مرنجان دلم را
,    مرنجان دلم را کاین مرغ وحشی
,    متن آهنگ هفت آسمان را بردرم از
,    متن آهنگ کامل آواز تنهایی از
,    متن اهنگ غمت در نهانخانه


مبادا غباری به محمل نشیند
عجب نیست که خندد اگر گل به سروی
که در این چمن، پای در گل نشیند
بنازم به بزم محبت که آنجا
گدایی به شاهی، مقابل نشیند

طبیب از طلب در دو گیتی میاسا
کسی چون میان دو منزل نشیند
طبیب اصفهانی ♫♫

 

http://www.irmp3.ir







برچسب ها متن آهنگ غمت بر نهانخانه دل نشیند متن اهنگ مرنجان دلم را غمت در نهانخانه دل نشیند متن مرنجان دلم را مرنجان دلم را مرنجان دلم را کاین مرغ وحشی متن آهنگ هفت آسمان را بردرم از متن آهنگ کامل آواز تنهایی از متن اهنگ غمت در نهانخانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو