دانلود آهنگ سینا حجازی بارون

Download Music Sina Hejazi Baroon

آهنگ سینا حجازی بتام بارون

هنوزم یادگارت یادگارت تو رو یاد من میاره

کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می ذاره ؟

ترانه و موزیک و تنظیم:سینا حجازی

دانلود آهنگ سینا حجازی بارون

 

متن آهنگ بارون از سینا حجازی

هنوزم یادگارت یادگارت تو رو یاد من میاره

کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می ذاره ؟

یادمه روز اول زیر بارون خاموش می شد سیگارامون

مثه دیوونه ها نگامون می کردن مردم می خندیدن به کارامون

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون چقد خوش بودم با اون

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون اونو به من برگردون

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard

من هنوزم به یادت میام تو بارونا می گردم

صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم

خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه بازم

عاشقت مریض بود مریضه مریض می مونه بازم

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون چقد خوش بودم با اون

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون اونو به من برگردون

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard

ترانه آهنگ بارون از سینا حجازی

خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه بازم

عاشقت مریض بود مریضه مریض می مونه بازم

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون چقد خوش بودم با اون

آی بارون بارون ابری َم ابراتو ببارون

آی بارون بارون اونو به من برگردون

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard

به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد

be khoda bi to nemishe in roza ro sar kard

دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

divone misham to nabashi divoone bargard