دانلود آهنگ علیرضا روزگار اخم نکن

Download New Music Alireza Roozegar Akhm Nakon

آهنگ علیرضا روزگار بنام اخم نکن

تلخ نشو اگه بهت یه ذره سخت میگیرم
قهر نکن که به خدا دِق میکنم میمیرم

ترانه: حامد بهزادی + آهنگ: رضا اشرفی + تنظیم: رضا اسماعیلی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار اخم نکن

 

متن آهنگ اخم نکن از علیرضا روزگار
تلخ نشو اگه بهت یه ذره سخت میگیرم
قهر نکن که به خدا دِق میکنم میمیرم
من واسه ی داشتن تو به آب و آتیش میزنم

Man Vaseye Dashtane To Be Abo Atish Mizanam
از زندگیم شاید ولی از تو که دل نمیکنم

یکی نیست اینو بگه بهت که تویی درمونه دلم
نباشی داغونه دلم یه روز ازت دور بمونم
زنده نمیمونه دلم

Zende Nemimone Delam
یکی نیست بگه بدونه تو دنیا برام جهنمه
از دیدنت سیر نمیشم هر چی ببینمت کمه
دوست دارم یه عالمه
ترانه آهنگ اخم نکن از علیرضا روزگار

یه عادته انگار که رفته تو ذاتم
که حتی تو خوابم به فکر چشماتم
حسی بهت دارم که اختیاری نیست
که بی شباهت هم به بیقراری نیست

من واسه ی داشتن تو به آب و آتیش میزنم

Man Vaseye Dashtane To Be Abo Atish Mizanam
از زندگیم شاید ولی از تو که دل نمیکنم

یکی نیست اینو بگه بهت که تویی درمونه دلم
نباشی داغونه دلم یه روز ازت دور بمونم
زنده نمیمونه دلم

Zende Nemimone Delam
یکی نیست بگه بدونه تو دنیا برام جهنمه
از دیدنت سیر نمیشم هر چی ببینمت کمه
دوست دارم یه عالمه