دانلود آهنگ رضایا میخوام بیام ببینمت
Download Music Rezaya Mikham Biyam Bebinamet

آهنگ رضایا بنام میخوام بیام ببینمت

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه

دانلود آهنگ رضایا میخوام بیام ببینمت

 

متن آهنگ میخوام بیام ببینمت از رضایا

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

آخه واسه تو چی کم گذاشتم بگو چی
من که همیشه هواتو داشتم

فقط واسه یه لحظه بودن با تو
حتی پا روی غرورم گذاشتم

مگه بی تو کیف داره این عالم
اونم با وجود تو خوب میشه حالم

وقتی هستی این رو بدون پر و بال دارم
ولی بی تو با غصه سر و کار دارم

دستم با دستم توی دستاته
روی در و دیوار اتاقم پر عکساته

جالبه برام همه رفتار عجیبت
دوست دارم واسه چشمای نجیبت

دوست دارم همه ی وجود منی عمرم
مگه میشه بی تو بمونم نه عمراَ

زندگی بی تو واسه من سخته
بی تو خنوسی رگهام میشه لخته

گفتی عشق گفتم تو هنوزم
قبول دارم گفتهام رو

پس بت باش منم بت پرست
با توِ که زندگی من شد عوض

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

آخه واسه تو چی کم گذاشتم
من که همیشه هواتو داشتم

فقط واسه یه لحظه بودن با تو
حتی پا روی غرورم گذاشتم

ترانه آهنگ میخوام بیام ببینمت از رضایا

من مال توام تا روزی که زنده ام
چون فقط تویی توی ذهن من

قلبم بی تو از تنهایی میلرزه
نمیخوام بی تو باشم حتی یه لحظه

چرا بگی مجنون میگی وقتی اشکانیست
وقتی که میشه با هم به گذشته

چشمای زیبات پر از احساسه
به همین دلیله که من واسه

رسیدن به تو هر کاری کردم

وقتی با منی فراموش میشه لحظه ام
ما با هم خوشبختیم برف من

بیا دستتو بذار توی دست من
من پرنده ام تو بال منی
من مال توام و تو هم مال منی

همه حسودیشون میشه به عشقمون
نذار که خراب بشه بهشتمون

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

میخوام بیام ببینمت نگو سرت شلوغه
Mikham Biyam Bebinamet Nagoo Saret Sholooghe

این روزا مشکوک میزنی حرفهات همش دروغه
In Rooza Mashkook Mizani Harfat Hamash Dorooghe

آخه واسه تو چی کم گذاشتم بگو چی
من که همیشه هواتو داشتم

واسه واسه یه لحظه بودن با تو
حتی پا رو غرورم گذاشتم