loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ پرواز همای زبان نگاه,    دانلود آهنگ زبان نگاه از همای,    دانلود اهنگ زبان نگاه از پرواز همای,    دانلود آهنگ زبان نگاه همای

حسین بازدید : 93 یکشنبه 29 مهر 1397


,    متن آهنگ پرواز همای زبان نگاه
,    دانلود آهنگ زبان نگاه از همای
,    دانلود اهنگ زبان نگاه از پرواز همای
,    دانلود آهنگ زبان نگاه همای با کیفیت 320
,    متن آهنگ های همای
,    دانلود آهنگ زبان نگاه شکیلا
,    دانلود اهنگ نشود فاش انچه میان منو توست همای
,    شعر زبان نگاه هوشنگ ابتهاج
,    متن اهنگ غم کهنه از همای




http://taraneyab.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%84%D8%A7/

متن آهنگ زبان نگاه پرواز همای + پخش آنلاین

متن آهنگ زبان نگاه پرواز همای

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من و توست
گوش کن با لب خاموش سخن میگویم
پاسخم ده به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مَرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست
گرچه در خلوت راز دل ما کس ندید
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست

متن آهنگ زبان نگاه پرواز همای

این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی ز خیال و ز جهان من و توست
نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل
هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست

سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر
وای از این آتش روشن که به جان من و توست


شاعر : هوشنگ ابتهاج ( سایه )







برچسب ها متن آهنگ پرواز همای زبان نگاه دانلود آهنگ زبان نگاه از همای دانلود اهنگ زبان نگاه از پرواز همای دانلود آهنگ زبان نگاه همای با کیفیت 320 متن آهنگ های همای دانلود آهنگ زبان نگاه شکیلا دانلود اهنگ نشود فاش انچه میان منو توست همای شعر زبان نگاه هوشنگ ابتهاج متن اهنگ غم کهنه از همای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو