loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری Lyrics Music Behrad Shahriari Ghorboonet Beram   ترانه و شعر آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت بگردم ناز تو چشمات رو دست خنده

حسین بازدید : 51 دوشنبه 30 مهر 1397

متن آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری
Lyrics Music Behrad Shahriari Ghorboonet Beram

متن آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری

 

ترانه و شعر آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری

قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت بگردم
ناز تو چشمات رو دست خنده هات من هیچ جای دنیا ندیدم

مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلبه تو رو

 

عاشقه تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تو رو

تو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو رو میخوام دیوونگی کن زل بزن تویه چشام
جونم پای تو می مونم تو رو نمیدونم ولی من واسه تو بدجوری دیوونم

تو رو میخوام , بدجوری دیوونم

تکست آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری

بدجوری بهت بیمارم نباشی دلخوشی ندارم آخه دیوونه میبره نفسام اگه سر رو شونه ات نذارم

مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلبه تو رو
عاشقه تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تو رو

تو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو رو میخوام دیوونگی کن زل بزن تویه چشام
جونم پای تو می مونم تو رو نمیدونم ولی من واسه تو بدجوری دیوونم

**

http://www.faratext.com/11020/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%85-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو