loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری Lyrics Music Behrad Shahriari Toro Az Dast Nemidam   ترانه و شعر آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری دله من جون گرفت همین که با نگاهت رو به رو شد

حسین بازدید : 72 دوشنبه 30 مهر 1397

متن آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری
Lyrics Music Behrad Shahriari Toro Az Dast Nemidam

متن آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری

 

ترانه و شعر آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری

دله من جون گرفت همین که با نگاهت رو به رو شد
زندگی واسه من از وقتی تو رو دیدم شروع شد

 

دله دیوونه ی من صد دل عاشقت شد نگاه کن چجوری قلبمو به چشم تو باختم
کاش دست خودم بود واسه زندگی کردم دنیا رو تو اندازه ی آغوشت میساختم

تو رو از دست نمیدم دلمو به هیچکس نمیدم دنیا زیر و رو بشه عشقه تو رو پس نمیدم
جونه منی همه کسم نفست بنده به نفسم حتی وقتی پیشمی بازم برات دلواپسم

تکست آهنگ تو رو از دست نمیدم بهراد شهریاری

چه خوبه دارمت واسه من تو یه حسه بی نظیری
زندگیم پیشکشت میخوام قابل بدونی و بگیری

همه زندگیه من گره خورده به عشقت هر ثانیه بیشتر دارم عاشقه تو میشم
خوشحالم از این که اسمت رو لبامه خوشبختی کنار منه تا تو هستی پیشم

تو رو از دست نمیدم دلمو به هیچکس نمیدم دنیا زیر و رو بشه عشقه تو رو پس نمیدم
جونه منی همه کسم نفست بنده به نفسم حتی وقتی پیشمی بازم برات دلواپسم

http://www.faratext.com/3071/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%aa%d9%88-%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%86%d9%85%db%8c%d8%af%d9%85.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو