loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ غرور لعنتی,    دانلود اهنگ غرور لعنتی امین و امید,    دانلود اهنگ غرور لعنتی زیر پاشه,    اکورد اهنگ غرور لعنتی,  

حسین بازدید : 77 سه شنبه 01 آبان 1397


,    دانلود اهنگ غرور لعنتی
,    دانلود اهنگ غرور لعنتی امین و امید
,    دانلود اهنگ غرور لعنتی زیر پاشه
,    اکورد اهنگ غرور لعنتی
,    آهنگ غرور لعنتی از امین و امید
,    آکورد آهنگ غرور لعنتی از امیر علی
,    دانلود موزیک ویدیو امین و امید غرور لعنتی
,    دانلود اهنگ امین و امید
,    اکورد اهنگ غرور لعنتی امین و امید

متن آهنگ امین و امید غرور لعنتی

 

من پی اون عشقیم که توو زندگیم گمه اینکه تو کنارمی عشقه یا ترحمه

توو دلت چی میگذره من برای تو چیم دوس ندارم این وسط حس کنم اضافیم

از غرور لعنتیت کم نکن بخاطرم با تو یا بدون تو مطمئن شو تا برم

من به هر چی فک کنم تو میای توو خاطرم پس چه فزقی میکنی

یا بمونم یا برم   

نگران این نباش اگه آرزوم شدی تا به تو خودت بیای واسه من تموم شدی 

با تو یا بدون تو حرف قلبتو بزن دوس ندارم به دروغ دست تو بدی به من

از غرور لعنتیت کم نکن بخاطرم با تو یا بدون تو مطمئن شو تا برم

من به هر چی فک کنم تو میای توو خاطرم پس چه فزقی میکنی

یا بمونم یا برم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/62142/music-ghoroore-lanati.html







برچسب ها دانلود اهنگ غرور لعنتی دانلود اهنگ غرور لعنتی امین و امید دانلود اهنگ غرور لعنتی زیر پاشه اکورد اهنگ غرور لعنتی آهنگ غرور لعنتی از امین و امید آکورد آهنگ غرور لعنتی از امیر علی دانلود موزیک ویدیو امین و امید غرور لعنتی دانلود اهنگ امین و امید اکورد اهنگ غرور لعنتی امین و امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو