loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو,    دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو دوست دارم حالته نگاتو,    آهنگ هوای تو از ادوین,    موزیک ویدیو ادو

حسین بازدید : 109 دوشنبه 07 آبان 1397



,    دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو
,    دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو دوست دارم حالته نگاتو
,    آهنگ هوای تو از ادوین
,    موزیک ویدیو ادوین هوای تو
,    دانلود آهنگ دلم همش میکنه هواتو بلک کتس
,    آهنگ ادوین شبیه تو
,    دانلود اهنگ شاد ادوین
,    دانلود آهنگ ادوین شبیه تو
,    دانلود آهنگ جدید ادوین حس خوب

متن آهنگ ادوین هوای تو

نمیخوام دیگه دور بشی از من

ما رو چون واسه همدیگه ساختن

عشقمو نذار پای عادت

بعد از این خیالت دیگه راحت

هر چی شه تو دلم جاته

شیرین ترین صدا صدای خنده هاته

ببین چطور دلم واسه تو میره

کسی جاتو واسم نمیگیره

دلم همش میکنه هواتو

دوس دارم حال تو نگاتو

نبینمت بده حالم

میشنوم همه جا صداتو

دلم همش میکنه هواتو

دوس دارم حال تو نگاتو

نبینمت بده حالم

میشنوم همه جا صداتو

من با تو ام با تو تا ته دنیام

خواب میبنم توی بیداری حالا

مال توام باهام نمونی حتی

یاد توام همیشه و همه جا

زندگیمو فقط پیش تو میخوام

با تو بودن مث اینه که توی رویام

هر چی خوبه واسه تو میخوام

چشم توئه فقط ته چشام

دلم همش میکنه هواتو

دوس دارم حال تو نگاتو

نبینمت بده حالم

میشنوم همه جا صداتو

دلم همش میکنه هواتو

دوس دارم حال تو نگاتو

نبینمت بده حالم

میشنوم همه جا صداتو

 

www.jenabmusic.com/49404/music-دانلود-آهنگ-جديد-ادوین-هوای-تو.html

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو دانلود اهنگ دلم همش میکنه هواتو دوست دارم حالته نگاتو آهنگ هوای تو از ادوین موزیک ویدیو ادوین هوای تو دانلود آهنگ دلم همش میکنه هواتو بلک کتس آهنگ ادوین شبیه تو دانلود اهنگ شاد ادوین دانلود آهنگ ادوین شبیه تو دانلود آهنگ جدید ادوین حس خوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو