loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دلداده از پازل بند,    پازل بند دلداده ریمیکس,    دانلود اهنگ پازل بند دلارام,    دانلود آهنگ دلداده حمید هیراد,  

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 09 آبان 1397



,    دانلود اهنگ دلداده از پازل بند
,    پازل بند دلداده ریمیکس
,    دانلود اهنگ پازل بند دلارام
,    دانلود آهنگ دلداده حمید هیراد
,    اهنگ پازل بند کار دادی دستم
,    اهنگ دلداده پازل بند
,    دانلود اهنگ پازل بند هستی
,    دانلود آهنگ معشوقه پازل بند
,    پازل باند معشوقه

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87/

دانلود آهنگ جدید پازل باند دلداده

سوپرایز ویژه آپ موزیک ♫ ترانه بسیار زیبای دلداده از پازل بند با متن و دو کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : پازل باند

Download New Song By : Puzzle Band – Deldade With Text And Direct links In UpMusic

deldade 1 دانلود آهنگ جدید پازل باند دلداده

 

متن آهنگ دلداده پازل باند

♪♪♫♫♪♪♯
آتشی دارم توی این سینه که دلم هر شب تورو میبینه
آهسته آهسته میای به سمت من پرسون و پرسون وای میپرسی حال من
من که دیوونمو مجنونمو مستم وای عاشق دیوونگیای تو هستم جان♪♪♫♫♪♪♯
همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مث تو دیوونه تر توی دیوونگیای من دیوونه مگر هست

♪♪♫♫♪♪♯

توضیحات پازل باند در اینستاگرام : دلداده

کاری جدیدمون یعنی پازل بند (نوستالژی)!

عزیزای دلمون پرچم دارای موسیقی ایران یعنی خانواده بزرگ پازل بند ?❤️۲ آذر اولین آهنگ از فصل نوستالژی پازل بند با ترانه و‌ملودی حمید هیراد عزیزمون با افتخار تقدیم شما میکنیم❤️? امیدواریم مورد حمایت و لطف همیشگی شما قرار بگیره❤️ بعد از خدا تنها سرمایه و پشتوانه ما شما هستید و هر کاری میکنیم به حمایت شما بستگی داره? عشقید همتون ?

 

پازل باند دلداده

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ دلداده از پازل بند پازل بند دلداده ریمیکس دانلود اهنگ پازل بند دلارام دانلود آهنگ دلداده حمید هیراد اهنگ پازل بند کار دادی دستم اهنگ دلداده پازل بند دانلود اهنگ پازل بند هستی دانلود آهنگ معشوقه پازل بند پازل باند معشوقه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو