loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر ریمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول با تو هستم ای مسافر,دانلود رایگان اهنگ با تو هستم ای مسافر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر,متن آهنگ با تو هستم ای مسافر

حسین بازدید : 253 پنجشنبه 10 آبان 1397

دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر ریمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول با تو هستم ای مسافر,دانلود رایگان اهنگ با تو هستم ای مسافر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر,متن آهنگ با تو هستم ای مسافر,کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو هستم ای مسافر,اکورد آهنگ با تو هستم ای مسافر,دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر,دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر کیفیت 320,

https://tabtaraneh.net/

 

با تو هستم ای  مسافر ای به جاده تن سپرده

ای که دل تنگی غربت

منو از یاد تو برده

هنوزم هوای خونه

عطر دیدار تو داره

گل به گل گوشه به گوشه

تورو یاد من میاره

با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی

بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم

تازه می شود دوباره از تو یاد خاطراتم

به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن

هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از من

آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر

با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر ریمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول با تو هستم ای مسافر دانلود رایگان اهنگ با تو هستم ای مسافر کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو هستم ای مسافر متن آهنگ با تو هستم ای مسافر کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو هستم ای مسافر اکورد آهنگ با تو هستم ای مسافر دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو