loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ وای از این حال خراب,    دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان,    دانلود اهنگ صوتی مرتضی جوان,    کلیپ مرتضی جوان شکسته ام

حسین بازدید : 87 پنجشنبه 10 آبان 1397




,    دانلود اهنگ وای از این حال خراب
,    دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان
,    دانلود اهنگ صوتی مرتضی جوان
,    کلیپ مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,    دانلود اهنگ سراب از مرتضی جوان
,    اهنگ های مرتضی جوان
,    مرتضی جوان بغض شکسته
,    دانلود اهنگ شکسته دل شکسته
,    اهنگ مرتضی جوان شکسته دل شکسته



 

 

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

متن آهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان

شکسته ام شکسته

شکسته دل شکسته

خسته شدم عزیزم ،کجایی شدم خسته

میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم

چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بی زارم

آه از این بخت بد ،وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

تو پی زندگیتی ،اما من دیوونه

تنها شدم عزیزم تنها توی این ویرونه

آه از این بخت بد ،وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

من که سوختم و میسوزم

الهی که نسوزی تو ،نسوزی تو گل نازم

ببینم من خوشی هات و

اه از این بخت بد ،وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

شکسته ام شکسته

 

http://1musix.com

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ وای از این حال خراب دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان دانلود اهنگ صوتی مرتضی جوان کلیپ مرتضی جوان شکسته ام شکسته دانلود اهنگ سراب از مرتضی جوان اهنگ های مرتضی جوان مرتضی جوان بغض شکسته دانلود اهنگ شکسته دل شکسته اهنگ مرتضی جوان شکسته دل شکسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو