loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ عشقو میخوام با تو یاسر محمودی,    دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی,    اهنگ اگه ببندی رومن چشاتو,    اهنگ اگه

حسین بازدید : 99 یکشنبه 13 آبان 1397


,    دانلود اهنگ عشقو میخوام با تو یاسر محمودی
,    دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی
,    اهنگ اگه ببندی رومن چشاتو
,    اهنگ اگه ببندي رو من چشاتو
,    دانلود آهنگ بزن بریم شمال یاسر محمودی و پرستو
,    دانلود آهنگ بزن بریم شمال دریا و عشق و حال
,    دانلود موزیک ویدیو بزن بریم شمال یاسر محمودی
,    آهنگ یاسر محمودی
,    دانلود آهنگ بزن بریم شمال بیخیال دنیا با تو قشنگتره

,   

http://new-song.ir

دانلود آهنگ غمگین یاسر محمودی بنام عشقو میخوام با تو

دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی

دانلود آهنگ عشقو میخوام با تو یاسر محمودی

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ یاسر محمودی عشقو میخوام با تو

اگه ببندی رو من چشاتو ، اگر بگیری ازم نگاتو

من از تو حتی دلگیر نمیشم بازم میگم عشق و میخوام با تو

اگه ببندی رو من چشاتو ، اگر بگیری ازم نگاتو

من از تو حتی دلگیر نمیشم ، بازم میگم عشق و میخوام با تو

میترسم روزی از دستم بری تو

بگی روزی ازت خستم بری تو

بمون که التماست می کنم من

دلت میاد تا من هستم بری تو

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ عشقو میخوام با تو یاسر محمودی دانلود آهنگ اگه ببندی رو من چشاتو یاسر محمودی اهنگ اگه ببندی رومن چشاتو اهنگ اگه ببندي رو من چشاتو دانلود آهنگ بزن بریم شمال یاسر محمودی و پرستو دانلود آهنگ بزن بریم شمال دریا و عشق و حال دانلود موزیک ویدیو بزن بریم شمال یاسر محمودی آهنگ یاسر محمودی دانلود آهنگ بزن بریم شمال بیخیال دنیا با تو قشنگتره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو