loading...

دانلود موزیک درخواستی

    من برات خونه می سازم از بلور نور مهتاب از حریر نرم ابرا می سازم یه بستر خواب گلای ستاره ها رو توی باغچه ها می کارم برای زیر قدم هات کهکشون ها رو میارم  من برای تو می سازم

حسین بازدید : 75 دوشنبه 14 آبان 1397

 

 

من برات خونه می سازم

از بلور نور مهتاب

از حریر نرم ابرا

می سازم یه بستر خواب

گلای ستاره ها رو

توی باغچه ها می کارم

برای زیر قدم هات

کهکشون ها رو میارم

 

من برای تو می سازم

پلی از رنگین کمون ها

تا که پاهات نشه خسته

بگذری از آسمون ها

حلقه ماهو میارم

میندازم به گردن تو

تاج خورشیدو می ذارم

روی زلف خرمن تو

می تونیم تو آسمون ها

یا توی دریا بمونیم

اگه تو با من بمونیم

اگه تو بخوای می تونیم

می تونیم

می تونیم…

یه ه ه ه ه…

ها ا ا ا ا ا…

من برات خونه می سازم

از بلور نور مهتاب

از حریر نرم ابرا

http://mybehtaraneh.ir

 

می سازم یه بستر خواب

گلای ستاره ها رو

توی باغچه ها می کارم

برای زیر قدم هات

کهکشون ها رو میارم

می تونم خونه بسازم

برای تو ته دریا

ببرم فریاد عشقو

از تو ابرا توی موجا

تختی از صدف می سازم

تورو روی اون می ذارم

حتی شاه ماهیا رو

من به خدمتت میارم

دسته دسته برای تو

گل مرجانو می چینم

می مونم به انتظارت

سر راه تو می شینم

من میشم غلام عاشق

تو میشی خاتون دریا

دیگه تا لحظه موندن

نمی ذارم تورو تنها

می تونیم تو آسمون ها

یا توی دریا بمونیم

اگه تو با من بمونیم

اگه تو بخوای می تونیم

می تونیم

می تونیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو