loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دوباره ماهو,    دانلود اهنگ دوباره هستی دوباره هستم,    دانلود اهنگ چشاتو قربون حامد همایون,    دانلود اهنگ دلی دلی از حامد

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 16 آبان 1397


,    دانلود اهنگ دوباره ماهو
,    دانلود اهنگ دوباره هستی دوباره هستم
,    دانلود اهنگ چشاتو قربون حامد همایون
,    دانلود اهنگ دلی دلی از حامد همایون
,    اهنگ دوباره ماه حامد همایون
,    اهنگ چشاتو قربون عجب خماره
,    متن آهنگ دوباره ماهو
,    دلی دلی حامد همایون
,    دلی دلی دلی حامد همایون

,   

دانلود آهنگ جدید حامد همایون دوباره عشق

دانلود آهنگ جدید حامد همایون دوباره عشق با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Hamed Homayoun Dobare Eshgh

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دوباره ماهو ستاره هاو دلی که دادم به یک نگاهو،

دوباره عشقی به این بزرگی قدم زدن زیر نور ماهو

دوباره هستی دوباره هستم دوباره دستات گرفته دستم ،

چشاتو قربون عجب خماره شراب نابه چه کرده مستم

دوباره عشق

متن آهنگ حامد همایون دوباره عشق

دوباره ماهو ستاره هاو دلی که دادم به یک نگاهو، دوباره عشقی به این بزرگی قدم زدن زیر نور ماهو

دوباره هستی دوباره هستم دوباره دستات گرفته دستم ، چشاتو قربون عجب خماره شراب نابه چه کرده مستم

بخند عشقم که درگیر همین لبخند زیباتم، اسیر برق چشماتو نگاه گرم و گیراتم

کجا دستاتو تو دستام بگو تنهات نمیزارم، نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

دوباره ماهو ستاره هاو دلی که دادم به یک نگاهو ،دوباره عشقی به این بزرگی قدم زدن زیر نور ماهو

دوباره هستی دوباره هستم دوباره دستات گرفته دستم، چشاتو قربون عجب خماره شراب نابه چه کرده مستم

بخند عشقم که درگیر همین لبخند زیباتم، اسیر برق چشماتو نگاه گرم و گیراتم

کجا دستاتو تو دستام بگو تنهات نمیزارم، نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/49059/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B9%D8%B4.html







برچسب ها دانلود اهنگ دوباره ماهو دانلود اهنگ دوباره هستی دوباره هستم دانلود اهنگ چشاتو قربون حامد همایون دانلود اهنگ دلی دلی از حامد همایون اهنگ دوباره ماه حامد همایون اهنگ چشاتو قربون عجب خماره متن آهنگ دوباره ماهو دلی دلی حامد همایون دلی دلی دلی حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو