loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دوباره تو باد موهاتو رها کن,    دانلود آهنگ تمنا بهنام صفوی کیفیت 320,    دانلود آکورد آهنگ تمنا بهنام صفوی,    متن اهنگ یه

حسین بازدید : 265 چهارشنبه 16 آبان 1397



,    دانلود آهنگ دوباره تو باد موهاتو رها کن
,    دانلود آهنگ تمنا بهنام صفوی کیفیت 320
,    دانلود آکورد آهنگ تمنا بهنام صفوی
,    متن اهنگ یه روز اومدی مثل موج دریا
,    دانلود آهنگ تمنا بهنام صفوی با کیفیت 320
,    آکورد آهنگ یه روز اومدی مثل موج دریا
,    دانلود کلیپ تمنا بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم عشق من باش از بهنام صفوی
,    متن آهنگ تمنا بهنام صفوی

,   

یه روز اومدی مثل موج دریا
بوی پیرهنت مثه خواب و رویا
سایه های نو رو شنهای ساحل
پا به پا بی صدا غرق تمنا
یه روز اومدی تو سکوت سردم
سر براه شدی دل دوره گردم
حالا چی شده که می خوای جدا شی
چی شده تو بگو من چه کردم

+++++
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا

+++++
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهی شب قصه ها کن
هنوز عاشقم مثه اون قدیما
دوباره زیر لب اسمم رو صدا کن
اشکم رو پاک کن از گونه ی من
سر بذار بازم روی شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که می گیری بهونه ی من

+++++
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا

+++++
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهی شب قصه ها کن
هنوز عاشقم مثه اون قدیما
دوباره زیر لب اسمم رو صدا کن
اشکم رو پاک کن از گونه ی من
سر بذار بازم روی شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که می گیری بهونه ی من

+++++
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا
حالا باز من و نسیم و موج و دریا
می مونیم بدون تو غریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم به خدا

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://sakhamusic.ir/behnam-safavi-called-tamanna/







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره تو باد موهاتو رها کن دانلود آهنگ تمنا بهنام صفوی کیفیت 320 دانلود آکورد آهنگ تمنا بهنام صفوی متن اهنگ یه روز اومدی مثل موج دریا دانلود آهنگ تمنا بهنام صفوی با کیفیت 320 آکورد آهنگ یه روز اومدی مثل موج دریا دانلود کلیپ تمنا بهنام صفوی دانلود آلبوم عشق من باش از بهنام صفوی متن آهنگ تمنا بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو