loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست آهنگ جانمه لیلا فروهر,کد موزیک جدید جانمه لیلا فروهر,دانلود ترانه جانمه لیلا فروهر,متن ترانه جانمه لیلا فروهر ,دانلود آهنگ جانمه لیلا فروهر کیفیت عالی,کد آ

حسین بازدید : 455 پنجشنبه 24 فروردین 1396



آهنگ جانمه لیلا فروهر

 جانمه نور دوچشمانمه
نور دوچشمانمه

وعده بده کی می شی مهمانمه
جانمه نور دوچشمانمه
نور دوچشمانمه
شعر دو چشمان سیای تو را
شعر دو چشمان سیای تو را
قصه شیرین نگای تو را
قصه شیرین نگای تو را
قد بلند رخ ماه تو را
قد بلند رخ ماه تو را
گرد تو می گردم و می خوانمی

جانمه نور دوچشمانمه
نور دوچشمانمه


هی گل روی تو تمنای دل
هی گل روی تو تمنای دل
کعبه حسن تو تماشای دل
کعبه حسن تو تماشای دل
عشق تو ام دولت و دنیای دل
عشق تو ام دولت و دنیای دل

از تو جدا بودن نمی تانمی

جانمه نور دوچشمانمه
نور دوچشمانمه

وعده بده کی می شی مهمانمه
جانمه نور دوچشمانمه
نور دوچشمانمه

زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم

کجکی کجکی
کجکی ابروت نیش کژدم است
چه کنم افسوس مال مردم است

بیا جانا بیا جانانه من
بیا شمع و پروانه من

بیا جانا که مردم از فراغت
تسلای دل دیوانه من

زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم

کجکی ابروت نیش کژدم است
چه کنم افسوس مال مردم است

کجکی ابروت نیش کژدم است
چه کنم افسوس مال مردم است

زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم

به قربانت سر دروازه میشم
صدایت می شنوم ایستاده می شم

صدایت می شنوم از دور و نزدیک
مثال غنچه گل تازه می شم

زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم

کجکی ابروت نیش کژدم است
چه کنم افسوس مال مردم است

کجکی ابروت نیش کژدم است
چه کنم افسوس مال مردم است

زیم زیم زیم زیم زیم
زیم زیم زیم زیم زیم


www.iransong.com







برچسب ها تکست آهنگ جانمه لیلا فروهر کد موزیک جدید جانمه لیلا فروهر دانلود ترانه جانمه لیلا فروهر متن ترانه جانمه لیلا فروهر دانلود آهنگ جانمه لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل جانمه لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو جانمه لیلا فروهر دانلود آهنگ جانمه لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ با لینک مستقیم جانمه لیلا فروهر متن آهنگ جانمه لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جانمه لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید تکست نایس جانمه لیلا فروهر تکست موزیک جانمه لیلا فروهر کد موزیک جانمه لیلا فروهر جانمه لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید جانمه لیلا فروهر کیفیت 320 Hik' [ndnhd;s khds کد آهنگ جدید جانمه لیلا فروهر جانمه لیلا فروهر کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو