loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ تپش لیلا فروهر - تکست موزیکljk Hik\' ihd gdgh دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر فروردین 96 ,دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر سایت ایکس نایس,دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر کی

حسین بازدید : 209 پنجشنبه 24 فروردین 1396

آهنگ تپش لیلا فروهر - تکست موزیک

دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر فروردین 96 ,دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر سایت ایکس نایس,دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تپش لیلا فروهر,تپش لیلا فروهر کیفیت عالی,دانلود آهنگ جدید تکست نایس تپش لیلا فروهر ,متن آهنگ تپش لیلا فروهر,متن ترانه تپش لیلا فروهر ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم تپش لیلا فروهر ,دانلود ترانه تپش لیلا فروهر,تکست موزیک تپش لیلا فروهر ,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,کد آهنگ جدید تپش لیلا فروهر,کد موزیک جدید تپش لیلا فروهر,دانلود آهنگ جدید تپش لیلا فروهر کیفیت 320 ,تپش لیلا فروهر,کد موزیک تپش لیلا فروهر ,دانلود موزیک ویدیو تپش لیلا فروهر,Hik' [ndnhd;s khds,تکست آهنگ تپش لیلا فروهر,

 
آهنگ تپش لیلا فروهر

 ساعت دیواری میگه
زود باش داره دیر میشه
یه وقت میاد سر قرار
نباشی دلگیر میشه
پیرهن آبیمو بپوشم
یا پیرهن سیاه رو
خدا دیرم شد چی میشه
نگهدار روزگارو
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه

عقربه ها یواش برین
تو رو خدا دیرم شده
نذارین بد قولی کنم

ljk Hik' ihd gdgh tv,iv

حالا که اسیرم شده
آینه بگو بهم بگو
چه پیرهنی بپوشم
امشب میخوام ز دست یار
باده عشق بنوشم
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
طپش طپش وای از طپش
ای دل نگیر بهونه

ساعت دیواری میگه
زود باش داره دیر میشه
یه وقت میاد سر قرار
نباشی دلگیر میشه
پیرهن آبیمو بپوشم
یا پیرهن سیاه رو
خدا دیرم شد چی میشه
نگهدار روزگارو
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه

اول میگم سلام علیک
دلم برات تنگ شده
بدون تو عزیز من
دنیا چه بیرنگ شده
دوم میگم دوست دارم
شوخی شوخی پابند شدم
به دام تو که افتادم
اسیر و در بند شدم
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه
طپش طپش وای از طپش
وای از دل دیوونه
دارم میرم سر قرار دل
نگیر بهونه



www.iransong.com







برچسب ها آهنگ تپش لیلا فروهر تکست موزیکljk Hik' ihd gdgh tv iv دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ تپش لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تپش لیلا فروهر تپش لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید تکست نایس تپش لیلا فروهر متن آهنگ تپش لیلا فروهر متن ترانه تپش لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم تپش لیلا فروهر دانلود ترانه تپش لیلا فروهر تکست موزیک تپش لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ جدید تپش لیلا فروهر کد موزیک جدید تپش لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تپش لیلا فروهر کیفیت 320 تپش لیلا فروهر کد موزیک تپش لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو تپش لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو