loading...

دانلود موزیک درخواستی

شب رفتنت مسافر شب بارون و تگرگ بود شب دق کردن قلبم شب بوسیدن مرگ بود یادگارت اشک من بود مثل قلب یه پرنده که می ریخت مضطرب وتلخ توی اون شب کشنده رفتی بیخیالو خندون منو این دل پرشون نه پیامی نه یه

حسین بازدید : 101 سه شنبه 22 آبان 1397

شب رفتنت مسافر شب بارون و تگرگ بود

شب دق کردن قلبم شب بوسیدن مرگ بود

یادگارت اشک من بود مثل قلب یه پرنده

که می ریخت مضطرب وتلخ توی اون شب کشنده

رفتی بیخیالو خندون منو این دل پرشون

نه پیامی نه یه بوسه منو این تگرگ و بارون

غم این تلخی باور دشنه زد به تارو پودم

من عاشق دل تو اینطوری شکست وجودم

عشق من یه آسمون بود دل تو یه گوله آتیش

من می سوختم عاشقونه باز می ساختم با کم و بیش

آخرم زدی شکستی این دل مغرورو تنها

عاشقت مونده هنوزم این دل رسوای رسوا

رفتی بیخیالو خندون منو این دل پرشون

نه پیامی نه یه بوسه منو این تگرگ و بارون

غم این تلخی باور دشنه زد به تارو پودم

من عاشق دل تو اینطوری شکست وجودم

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو