loading...

دانلود موزیک درخواستی

    نخواستم با غم بسازینخواستم هیچی نگینخواستم درد دلتودیگه با هیشکی نگیآخه عشق اجباری نیستتو زندونه من نمونحالا که فکر رفتنیدیگه از موندن نخون  تا دیدم می خوای بریدلم راتو سد نکردبر

حسین بازدید : 83 جمعه 25 آبان 1397

 

 

نخواستم با غم بسازی
نخواستم هیچی نگی
نخواستم درد دلتو
دیگه با هیشکی نگی

آخه عشق اجباری نیست
تو زندونه من نمون
حالا که فکر رفتنی
دیگه از موندن نخون

 

تا دیدم می خوای بری
دلم راتو سد نکرد
برو فردا مال تو
دیگه اینجا برنگرد

بدون من، بعد من
دلتو هر جا، جا نزار
غم با من بودنو
تو، من بعد یادت نیار



اگه شونت تکیه گامه
پس چرا من تنها شدم
چرا هر لحظم همیشه
منم تنها با خودم

یه تصویر از عکس چشمات
روی دیوار دلم
چقدر قصه ام خنده داره
چقدر بیکاره دلم

تا دیدم می خوای بری
دلم راتو سد نکرد
برو فردا مال تو
دیگه اینجا برنگرد

بدون من، بعد من
دلتو هر جا جا نزار
غم با من بودنو
تو من بعد یادت نیار

اگه شونت تکیه گاهه
چرا من تنها شدم
چرا هر لحظم همیشه
منم تنها با خودم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو