loading...

دانلود موزیک درخواستی

هوای شور و مستی و،هوای گریه بر حسیندلم دوباره پر زده،شبیهه این كبوتراحس میكنم پر میكشم ،تو آسمون كربلااز تو ممنونم، نكردی جوابمبا حال خرابم،تو جمع گداهاتو كردی حسابمسالار زینبامیری حسینمونعم الامیرم

حسین بازدید : 79 شنبه 26 آبان 1397

هوای شور و مستی و،هوای گریه بر حسین

دلم دوباره پر زده،شبیهه این كبوترا

حس میكنم پر میكشم ،تو آسمون كربلا

از تو ممنونم، نكردی جوابم

با حال خرابم،تو جمع گداها



تو كردی حسابم

سالار زینب

امیری حسینم

ونعم الامیرم


همدم اشك هر شبم،این نفسای خستمه

تموم دارایی ِ من،همین دل شكستمه

به این امید باز اومدم،كه آبرو داری كنی

دیگه بریده طاقتم،باید برام كاری كنی

امشب مجنونم،دلم بیقراره

شبم بی ستاره

به حال دلم كن،نگاهی دوباره

امشب مجنونم ،به شورم وشینم

اسیر حسینم

تو حال و هوایه،بین الحرمینم

سالار زینب

امیری حسینم

ونعم الامیرم

هوا هوای كربلا،هوای بین الحرمین

هوای شور و مستی و،هوای گریه بر حسین

دلم دوباره پر زده،شبیهه این كبوترا

حس میكنم پر میكشم،تو آسمون كربلا

از تو ممنونم، نكردی جوابم

با حال خرابم،تو جمع گداها

تو كردی حسابم

سالار زینب

امیری حسینم

ونعم الامیرم

خیلی دلم تنگ برا،شهر جنون عاشقا

تموم هستیم و بگیر،من و ببر به كربلا

از غم دوریه حرم،رسیده جونم به لبم

تموم دلخوشیم اینه،نوكر بی بی زینبم

از تو میخونم،فدای تو جونم

دل پریشونم

كه میگذره با تو،شبای جنونم

از تو میخونم،تویی كس و كارم

مه شب تارم

به غیر تو آقا،كسی رو ندارم

سالار زینب

امیری حسینم

ونعم الامیرم

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو