loading...

دانلود موزیک درخواستی

یه روز میای که دیره که دیره دلم جایی اسیره اسیره جای تو رو تو قلبم تو قلبم یکی دیگه می گیره می گیره یه روز میای که عکست پر از خاکه تو تاقچه گلدونی که تو کاشتی پژمرده توی باغچه 

حسین بازدید : 147 یکشنبه 27 آبان 1397

یه روز میای که دیره که دیره
 دلم جایی اسیره اسیره 
جای تو رو تو قلبم تو قلبم یکی دیگه می گیره می گیره 
یه روز میای که عکست پر از خاکه تو تاقچه
 گلدونی که تو کاشتی پژمرده توی باغچه
 اون روز که آسمونم به حال تو می باره 
به جای من کنارت گل مریم می کاره 
اون لحظه که تو خوابت کابوس غم می بینی

 


 از ساعتای عمرت گل حسرت می چینی

 

ادامه مطلب

اون لحظه که تو خوابت کابوس غم می بینی
 از ساعتای عمرت گل حسرت می چینی می چینی 
 به پای تو کی نشست به جز من دیوونه 
دیگه طاقت ندارم انقدر نیار بهونه 
به پای تو کی نشست به جز من دیوونه 
دیگه طاقت ندارم انقدر نیار بهونـــــــه

 







برچسب ها اکورد آهنگ یه روز میای که دیره که دیره متن آهنگ یه روز میای که دیره که دیره دانلود آهنگ یه روز میای که دیره که دیره کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول یه روز میای که دیره که دیره دانلود آهنگ یه روز میای که دیره که دیره دانلود رایگان اهنگ یه روز میای که دیره که دیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روز میای که دیره که دیره کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روز میای که دیره که دیره دانلود آهنگ یه روز میای که دیره که دیره ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو