loading...

دانلود موزیک درخواستی

دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی باورم کنینخواستی با اُمدنت , بر پاییامو کم کنیدوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی عاشقم بشینخواستی با حضور من , لحظه رو خط بکشیدوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی با من بمونیحر

حسین بازدید : 85 یکشنبه 27 آبان 1397

دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی باورم کنی
نخواستی با اُمدنت , بر پاییامو کم کنی
دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی عاشقم بشی
نخواستی با حضور من , لحظه رو خط بکشی


دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی با من بمونی
حرفات همه بهونه بود , خودت اینو خوب میدونی
دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی با من بمونی
حرفات همه بهونه بود , خودت اینو خوب میدونی

 

نموندیو نخواستیو , نموندیو ندیدی من چگونه مردم تا به کجا رسیدی
گفتی که عاشقی فقط تو شهر غصه هاست
دوست داشتنا دروغیه , عاشق واقعی کجاست , عاشق واقعی کجاست
دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی با من بمونی

دوست داشتنم دروغ نبود , نخواستی با من بمونی
حرفات همه بهونه بود , خودت اینو خوب میدونی

گفتی که عاشقی فقط تو شهر غصه هاست
دوست داشتنا دروغیه , عاشق واقعی کجاست , عاشق واقعی کجاست

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی کد آوای انتظار همراه اول دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی دانلود آهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی اکورد آهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی متن آهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی دانلود آهنگ دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی کد آهنگ پیشواز همراه اول دوست داشتنم دروغ نبود یاسر محمودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو