loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب لیلا فروهر,دانلود موزیک ویدیو شب لیلا فروهر,شب لیلا فروهر,دانلود آهنگ شب لیلا فروهر فروردین 96 ,متن ترانه شب لیلا فروهر ,تکست آهنگ شب

حسین بازدید : 165 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 

 

 

آهنگ شب لیلا فروهر

 شب میشه شب که میشه
این دل من تو سینه تاپ تاپ میکنه
فکر دوست داشتنت اما نداشتنت
دل منو بی تاب میکنه
نمی خوام به یاد تو همیشه زندونی باشم
ولی خاطرات تو وجودمو آب میکنه
شب من شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی
شب من شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی

شب که میشه انتظار خوابو میگیره از چشام
بی تو آروم ندارم خوابو که مهمون نمی خوام
خونمون قفس شده پرنده اسیر منم
به نفسهای تو پابند شده بود جون و تنم
به تو گفتم که برو اما نگفتم همیشه
خودمم خبر نداشتم بی تو موندن نمیشه
منی که به عشق عاشقی یه روز می خندیدم
باورم نمیشه که امروز شدم عاشق پیشه
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی

شب که میشه انتظار خوابو میگیره از چشام
بی تو آروم ندارم خوابو که مهمون نمی خوام
خونمون قفس شده پرنده اسیر منم
به نفسهای تو پابند شده بود جون و تنم
به تو گفتم که برو اما نگفتم همیشه
خودمم خبر نداشتم بی تو موندن نمیشه
منی که به عشق عاشقی یه روز می خندیدم
باورم نمیشه که امروز شدم عاشق پیشه
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی
شب من شب نمیشه
اگه تو یارم نباشی
توی آسمون عشق تو تک ستارم نباشی





www.iransong.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو شب لیلا فروهر شب لیلا فروهر دانلود آهنگ شب لیلا فروهر فروردین 96 متن ترانه شب لیلا فروهر تکست آهنگ شب لیلا فروهر کد آهنگ جدید شب لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس شب لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم شب لیلا فروهر کد موزیک جدید شب لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید شب لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ شب لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک شب لیلا فروهر متن آهنگ شب لیلا فروهر دانلود آهنگ شب لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود ترانه شب لیلا فروهر شب لیلا فروهر کیفیت عالی Hik' [ndnhd;s khds تکست موزیک شب لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو