loading...

دانلود موزیک درخواستی

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد  ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد - مهدی میر داماد ارباب دلم بی قرارتهچشام عزادارته مجنون و مستمارباب به یاد حرمتوبه زیر علمتودل به تو

حسین بازدید : 327 دوشنبه 28 آبان 1397

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد 

 ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد - مهدی میر داماد



ارباب دلم بی قرارته

چشام عزادارته



مجنون و مستم

ارباب به یاد حرمتو

به زیر علمتو

دل به تو یستم

آقایی و مولایی

مجنونم و لیلایی

فرمانده ی دلهایی

یا حسین لک لبیک

تو سرور و سالاری

تو ماه شب تاری

تو اعظم الاذکاری

یا حسین لک لبیک

تو جانی ، جانانی ، سلطانی

مورم تو سلیمانی

اربابم فکری کن بر حالم

مردم ز پریشانی

یا حضرت ثارالله ارباب اباعبدالله

ارباب میاد بوی سیب تو

فدای حبیب تو

حر و بریرت

ارباب بیا خوابمو بگیر

تب و تابم و بگیر

بشم زهیرت

آقا ما رو شیدا کن

همسایه دریا کن

قربونی سقا کن

بابی انت  امی

یک شبم با ما سر کن

ما رو نذر اصغر کن

خادم علی اکبر کن

بابی انت امی

چاووشم می جوشم مدهوشم

هر شب پای شیش گوشم

حاجی هر سالم

می بالم وقتی مشکی می پوشم

یا حضرت ثارالله دریاب اباعبدالله

ارباب گدات بشه بی کفن

بشه دور از وطن

پای آبروشه

ارباب الهی سینه زنت

بمیره رو دامنت

این آرزوشه

آقا سر اومد صبرم

بارونی تر از ابرم

ذکر خونه ی قبرم

یا حسین یا اباالفضل

آقا میکنی یادم

رو پل صراط شادم

تو محشره فریادم

یا حسین یا اباالفضل

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو