loading...

دانلود موزیک درخواستی

گفتم عاشقت می مونم رفتنو بهونه کردیقسمت دادم به جونم گفتی میری بر می گردییه روزی اومدی گفتی می مونی با من همیشهیه روزی گذاشتی رفتی یه دو سالی داره میشههنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه تختهبوی عطر اون تن

حسین بازدید : 105 دوشنبه 28 آبان 1397

گفتم عاشقت می مونم رفتنو بهونه کردی
قسمت دادم به جونم گفتی میری بر می گردی
یه روزی اومدی گفتی می مونی با من همیشه
یه روزی گذاشتی رفتی یه دو سالی داره میشه
هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه تخته
بوی عطر اون تن تو هنوز از یادم نرفته
می دونم که برمی گردی می مونی با من همیشه
اگه یه روز تو نیایی روزگار من چی میشه


هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه تخته
بوی عطر اون تن تو هنوز از یادم نرفته
می دونم که برمی گردی می مونی با من همیشه
اگه یه روز تو نیایی روزگار من چی میشه


جای خالیت توی خونه تو رو یاد من میاره
می دونم که دوری تو منو از پا درمیاره
تو که رفتی از کنارم دیدن تو آرزومه 
اگه بر نگردی پیشم دلم از غصه می میره

هنوز عکس یادگاریت روی میز گوشه تخته
بوی عطر اون تن تو هنوز از یادم نرفته
می دونم که برمی گردی می مونی با من همیشه
اگه یه روز تو نیایی روزگار من چی میشه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو