loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ حسین شریفی فضای دل من,    دانلود فضای دل من حرم با صفاته استاد حسین,    اهنگ فضای دل من حرم باصفاته,   

حسین بازدید : 135 جمعه 02 آذر 1397


,   

,    دانلود اهنگ حسین شریفی فضای دل من
,    دانلود فضای دل من حرم با صفاته استاد حسین
,    اهنگ فضای دل من حرم باصفاته
,    مولودی فضای دل من حرم با صفاته
,    کلیپ فضای دل من حرم باصفاته
,    فضای دل من حرم با صفاته گروه خورشید
,    آهنگ فضای دل من حرم با صفاته
,    استاد حسین فضای دل من
,    فضای دل من حرم باصفاته حسین سیب سرخی

,   

فضای دل من حرم با صفاته

چشای تر من مثل رود فراته

نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم

دعای دل من دیدن کربلاته

نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم

دعای دل من دیدن کربلاته

عمری که آقا براتون سینه زنم

ز غم تو آقا روز و شب در محنم

تموم دنیام نذر چشمای تو

به پای تو وقفه تارپود و بدنم

از تو میخونم محو جونونم

از تو میخونم محو جونونم

بی غم عشقت نمیخوام زنده بمونم

بی غم عشقت نمیخوام زنده بمونم

با علم تو از کرم تو سینه زنون میام آقا تا حرم تو

ترانه قلب عاشق فقط یه یا حسین

روزی ما تو دنیا گریه برا حسینه گریه برا حسینه

تو گیر و دار محشر با دیده های گریون دور تورو میگیریم

همش میگیم حسین جون همش میگیم حسین جون

فضای دل من حرم با صفاته  چشای تر من مثل رود فراته

نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم  دعای دل من دیدن کربلاته

نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم  دعای دل من دیدن کربلاته

عمری که آقا براتون سینه زنم ز غم تو آقا روز و شب در محنم

تموم دنیام نذر چشمای تو  به پای تو وقفه تارپود و بدنم

از تو میخونم محو جونونم از تو میخونم محو جونونم

بی غم عشقت نمیخوام زنده بمونم بی غم عشقت نمیخوام زنده بمونم

با علم تو از کرم تو سینه زنون میام آقا تا حرم تو  ترانه قلب عاشق فقط یه یا حسین

روزی ما تو دنیا گریه برا حسینه گریه برا حسینه

تو گیر و دار محشر با دیده های گریون دور تورو میگیریم همش میگیم حسین جون همش میگیم حسین جون

 

 

http://nakaman.net

 

 

دانلود مداحی با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ حسین شریفی فضای دل من دانلود فضای دل من حرم با صفاته استاد حسین اهنگ فضای دل من حرم باصفاته مولودی فضای دل من حرم با صفاته کلیپ فضای دل من حرم باصفاته فضای دل من حرم با صفاته گروه خورشید آهنگ فضای دل من حرم با صفاته استاد حسین فضای دل من فضای دل من حرم باصفاته حسین سیب سرخی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو