loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    تکست اهنگ معمولی نبودی,    دانلود اهنگ اخرین لحظه gz band,    دانلود اهنگ over از جیز بند,    دانلود آهنگ جیز بند میگذره زود, &nbs

حسین بازدید : 133 سه شنبه 06 آذر 1397



,    تکست اهنگ معمولی نبودی
,    دانلود اهنگ اخرین لحظه gz band
,    دانلود اهنگ over از جیز بند
,    دانلود آهنگ جیز بند میگذره زود
,    دانلود آهنگ gz band ته تابستون
,    دانلود آهنگ جیز بند برگرد
,    دانلود آهنگ جیز بند فردایی نیست
,    دانلود آهنگ gz band شیک کم

,   

هرکاری که میشد کردم تا تورو داشته باشم

هرجوری که خواستی بود

هرموقع که گفتی رفتم تا رو مخت نباشم

باز میگفتی باش میموندم

هر نگاهی که میکردی حالم عوض میشد

چشمات حرفامو میفهمید

وقتی لبهات هی میخندید

دلم همش میگفت تو همونی که میخوامشو


به شوخی میگفتی میری میگفتم شوخیشم خنده دار نیس دختر

اخه دیگه غرقت بودم

به خیال خودم مردت بودم

یه دختر مامانی خاص

میدیدمش اگه باباییش میزاشت

عاشق کارتونو رمان کودکیش

دنیاش جا میشد تو اتاق صورتیش

همیشه رژاش همراشو روی سرش کلاه پفکیش

کمدشم پر خاطرات خوب  کادوهای من

چی بگم آخرش صافو ساده رفت

نفهمیدم برا چی رفتش الان حتی شرط میبندم

یادش نمیاد سر چی قهره


واسم معمولی نبودی واسم عالی بودی

گفتم تا میتونی نزار فاصله بگیریم

دوس ندارم واسه گفتن حرفامون واسطه بچینی

خیلی سخته میدونی

عاشق یکی شی که بدونی هیچوقت سهم تو نمیشه

واسه ی تو قلب گرو نمیده

بخوای به زور دستاشو بگیری  ببینی که دستشو نمیده

اخه لعنتی درد تو د چیه

چیکار کنم چشتو بگیره

واسم یه دونه بودی

حالا بیا بهم بگو چجوری شد که داریم دور این رابطه میدوایم
بهم بگو عاشق کی شدی
http://www.flashkhor.com/







برچسب ها تکست اهنگ معمولی نبودی دانلود اهنگ اخرین لحظه gz band دانلود اهنگ over از جیز بند دانلود آهنگ جیز بند میگذره زود دانلود آهنگ gz band ته تابستون دانلود آهنگ جیز بند برگرد دانلود آهنگ جیز بند فردایی نیست دانلود آهنگ gz band شیک کم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو