loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم شکوه لیلا فروهر ,دانلود موزیک ویدیو شکوه لیلا فروهر,دانلود آهنگ شکوه لیلا فروهر سایت ایکس نایس,دانلود آهنگ جدید تکست نایس شکوه لیلا ف

حسین بازدید : 77 پنجشنبه 24 فروردین 1396



 

 آهنگ شکوه لیلا فروهر

از تو با تو شکوه کردم نازنینم درد دلهامو نوشتم
شب سحر شد من هنوزم قصه دل از تمام لحظه های سرنوشتم...می نو شتم...می نوشتم

من تو را بر برگ گل ها می نوشتم
من تو را بر موج دریا می نوشتم
من تو را با این نفس ها عاشقونه
بر دل غمگین و تنهام مینوشتم

دونه دونه نامه هامو پاره کردی
تو منو از شهر خود آواره کردی

بعدمنهرگزنگفتی او کجا رفت
از کسی هرگز نپرسیدی چرا رفت

رفتم ودیگر زمن نامی نبردی
دل به عشق دیگری بی من سپردی
بی تو من با عالمی بیگانه بودم
هر چه بودم عاشقی دیوانه بودم

بعدمن باهرکه بی من می نشینی
آرزو دارم گل شادی نچینی
تا که هستی روی خوشبختی نبینی
...روی خوشبختی نبینی

از تو با تو شکوه کردم نازنینم درد دلهامو نوشتم
شب سحر شد من هنوزم قصه دل از تمام لحظه های سرنوشتم...می نو شتم...می نوشتم

دونه دونه نامه هامو پاره کردی
تو منو از شهر خود آواره کردی

بعدمنهرگزنگفتی او کجا رفت
از کسی هرگز نپرسیدی چرا رفت

رفتم ودیگر زمن نامی نبردی
دل به عشق دیگری بی من سپردی
بی تو من با عالمی بیگانه بودم
هر چه بودم عاشقی دیوانه بودم

بعدمن باهرکه بی من می نشینی
آرزو دارم گل شادی نچینی
تا که هستی روی خوشبختی نبینی
...روی خوشبختی نبینی

از تو با تو شکوه کردم نازنینم درد دلهامو نوشتم
شب سحر شد من هنوزم قصه دل از تمام لحظه های سرنوشتم...می نو شتم...می نوشتم



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ با لینک مستقیم شکوه لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو شکوه لیلا فروهر دانلود آهنگ شکوه لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید تکست نایس شکوه لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید شکوه لیلا فروهر کیفیت 320 متن آهنگ شکوه لیلا فروهر دانلود آهنگ شکوه لیلا فروهر فروردین 96 شکوه لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک شکوه لیلا فروهر شکوه لیلا فروهر متن ترانه شکوه لیلا فروهر کد آهنگ جدید شکوه لیلا فروهر دانلود آهنگ شکوه لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک جدید شکوه لیلا فروهر تکست موزیک شکوه لیلا فروهر تکست آهنگ شکوه لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل شکوه لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود ترانه شکوه لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو