loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ جدید پویان,    دانلود آهنگ جدید پویان به نام ساقی,    دانلود اهنگ پویان انگار عاشق شدم,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 87 چهارشنبه 07 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ جدید پویان
,    دانلود آهنگ جدید پویان به نام ساقی
,    دانلود اهنگ پویان انگار عاشق شدم
,    دانلود اهنگ جدید پویان اروم اروم
,    دانلود اهنگ پویان نجف
,    دانلود آهنگ پویان زیر بارون
,    دانلود اهنگ های قدیمی پویان
,    دانلود آهنگ های شاد پویان
,    دانلود آهنگ پویان بله گفتم

متن آهنگ آروم آروم از پویان :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

یکی دو روزه پکرم زده هوات باز به سرم ولی ازت بی خبرم

بگو کجایی

یکی دو روزه که غمه حالمو میدونن همه روز شبم جهنمه

بگو کجایی

جایی که دنبالشمو گرفتی آرامشمو نمیشنوی خواهشمو

برس به دادم

کجایی که گیره دلم همینه تقدیر دلم نباشی میمیره دلم

برس به دادم

آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد سر به راه شد وای

آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد سر به راه شد وای

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

بارون نم نم روی صورتم بزن شاید آروم بشه حال قلب من

جای خالیش زده آتیش به جونم نمیتونم

آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد سر به راه شد وای

آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد سر به راه شد وای

http://next1.ir


Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ جدید پویان دانلود آهنگ جدید پویان به نام ساقی دانلود اهنگ پویان انگار عاشق شدم دانلود اهنگ جدید پویان اروم اروم دانلود اهنگ پویان نجف دانلود آهنگ پویان زیر بارون دانلود اهنگ های قدیمی پویان دانلود آهنگ های شاد پویان دانلود آهنگ پویان بله گفتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو