loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ جدید گروه ایهام,    دانلود فول آلبوم گروه ایهام,    دانلود آهنگهای گروه ایهام,    دانلود آهنگ های گروه ایهام,  &n

حسین بازدید : 106 پنجشنبه 08 آذر 1397



,    دانلود آهنگ جدید گروه ایهام
,    دانلود فول آلبوم گروه ایهام
,    دانلود آهنگهای گروه ایهام
,    دانلود آهنگ های گروه ایهام
,    دانلود آهنگ ایهام بغض
,    دانلود اهنگ های ایهام
,    دانلود فول البوم ایهام
,    دانلود اهنگ ایهام حال من
,    دانلود اهنگ ایهام بزن باران

هی تو پروانه من همچو شمعم که از رفتن تو بسوزم رفته ای بی من ای بی وفا تو چه آورده ای به روزم
بی خبر رفته ای و خبر از دل بی قرارم نداری آتشم میزند این تب عاشقی این غم بی قراری
بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم
بی قرارم نگارم بازآ تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی و مازیار لشنی نگار با لینک مستقیم

در قفس مانده ام بی نفس مانده ام ای امان از جدایی
همچو لالایی خواب شیرین تورا خواهم ای دوست کجایی
همچو ماهی که در برکه ی قلب من عکس رویت نباشد
رفته ای تا دگر شوق دیدار من آرزویت نباشد آرزویت نباشد
بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم
بی قرارم نگارم بازآ تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم

http://rozmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جدید گروه ایهام دانلود فول آلبوم گروه ایهام دانلود آهنگهای گروه ایهام دانلود آهنگ های گروه ایهام دانلود آهنگ ایهام بغض دانلود اهنگ های ایهام دانلود فول البوم ایهام دانلود اهنگ ایهام حال من دانلود اهنگ ایهام بزن باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو