loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود ترانه سلطان قلبها عارف لیلا فروهر,سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کیفیت عالی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم سلطان قلبها عارف لیلا فروهر ,متن آهنگ سلطان قلبها عار

حسین بازدید : 1185 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 

 

آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر

 عارف:
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
لیلا و عارف:
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی
عارف:لیلا:
اکنون اگر از تو دورم به هرجا لا لا لا ا اا لا ...لا
بر یار دیگر نبندم دلم را .....لا لا لا لااااا
سرشارم از آرزو و تمنا
ای یار زیبا
لیلا: عارف: اااا ا ا ....
حالا همه با همااااااا...........
سلطان قلبم تو هستیلا لا لا ااااااااا

.........
عارف:
اکنون اگر از تو دورم به هرجا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا
ای یار زیبا
لیلا:
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنمعارف:
پیش عشق ای زیبا زیبا آآآاااااا........
خیلی کوچیکه دنیا دنیالا لا اااااااااااااا
با یاد توام هرجا هرجا.......اااااااا
ترکت نکنم...............
سلطان قلبم تو هستی تو هستی اااااااااااااااااااااا
دروازه های دلم را شکستیاااااااااااااااااااااااا
پیمان یاری به قلبم تو بستی......ااااااااااااا
با من پیوستیاااااااااا.....
اکنون اگر از تو دورم به هرجا ...لاالالا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا لا لا لا اااااااا
ای یار زیبااااااااالا الاااااا
لیلا و عارف:
لا لا لالالالا
لالالالالای لالالای
لالالالی
لالا....لاااااااااااا
لااااااااااا
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

www.iransong.com







برچسب ها دانلود ترانه سلطان قلبها عارف لیلا فروهر سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم سلطان قلبها عارف لیلا فروهر متن آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر دانلود آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک جدید سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کد موزیک سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کد آهنگ جدید سلطان قلبها عارف لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو سلطان قلبها عارف لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس سلطان قلبها عارف لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید سلطان قلبها عارف لیلا فروهر کیفیت 320 تکست آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر دانلود آهنگ سلطان قلبها عارف لیلا فروهر سایت ایکس نایس Hik' [ndnhd;s khds تکست موزیک سلطان قلبها عارف لیلا فروهر متن ترانه سلطان قلبها عارف لیلا فروهر سلطان قلبها عارف لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو