loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ عاشقت شدم میثم ابراهیمی,    دانلود عاشقت شدم میثم ابراهیمی,    کد پیشواز عاشقت شدم میثم ابراهیمی,    عاشقت شدم عمیقه حس بینمون

حسین بازدید : 396 جمعه 09 آذر 1397




,    متن آهنگ عاشقت شدم میثم ابراهیمی
,    دانلود عاشقت شدم میثم ابراهیمی
,    کد پیشواز عاشقت شدم میثم ابراهیمی
,    عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
,    دانلود آهنگ زندگیم زندگیم تویی تو
,    اهنگ میثم ابراهیمی عاشقتم
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیم زاده عاشقت شدم
,    آهنگ چی شد عاشقت شدم میثم ابراهیمی
,    حس عاشقی میثم ابراهیمی

,   

تو قلب من تویی و جای دیگه نیست
دله تو مثل خیلیای دیگه نیست
تو هرچی باشی قلب من میمونه پات
ببین چقدر افاقه کرده خوبیات

 

کی گفته تو برای قلب من کمی
تمومه زندگیم تویی تو قلبمی
یه عمره تو دلم اسیر قلبتم
تو مقصدی و تو مسیر قلبتم
تو قلبم ، تو قلبتم

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
دست من که نیست تمومه زندگیم تویی
حس بینمونو دست کم نگیریا

 ♫♫♫

بودن کنار تو شده ، تنها آرزوی من فقط
این محاله که یه روزی قلبمو ازت بگیرمو ببینی خسته ام ازت
هیشکی غیر تو نمیتونه ، قلبمو بگیره از خودم
دیدمت یه لحظه قلبم از تو سینه پر گرفت و تا همیشه عاشقت شدم
تا همیشه عاشقت شدم

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
دست من که نیست تمومه زندگیم تویی
حس بینمونو دست کم نگیریا

ترانه سرا : حدیث دهقان

تکست آهنگ عاشقت شدم میثم ابراهیمی

 

http://www.texahang.org/







برچسب ها متن آهنگ عاشقت شدم میثم ابراهیمی دانلود عاشقت شدم میثم ابراهیمی کد پیشواز عاشقت شدم میثم ابراهیمی عاشقت شدم عمیقه حس بینمون دانلود آهنگ زندگیم زندگیم تویی تو اهنگ میثم ابراهیمی عاشقتم دانلود اهنگ میثم ابراهیم زاده عاشقت شدم آهنگ چی شد عاشقت شدم میثم ابراهیمی حس عاشقی میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو